rare genante vraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Dec 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik ben in een keer, tot tegenstelling van een paar dagne terug, in een keer heel hevig ongesteld.
    Maar nu ook echt missleijk erbij!? :(
    Heel apart echt met vlagen... heb toenet ook terwijl ik een tampon in had
    gewoon hele grote stukken (sorry) weefsel aan de wc papiertje zitten... echt heel groot ik denk wel twee duimen groot en dik. Heel vies!?
    Normaal gesproken ook wel ietsjes maar zo veel!? Is echt niet normaal!
    (Nog nooit eerderr gehad, ja alleen in mei met mijn waarschijnlijke mk.)

Wie heeft dit ook gehad? Of herkent dit?

KUs Swiggy ;)

Hoop dat iemand weet wat het betekent.... :(

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JA, het is gewoon afbraak van je baarmoeder slijmvlies. Ik heb het ook wel eens en ben geregeld erg misselijk tijdens mijn menstruatie. Het is in ieder geval niets "raars" :)

3. Niet meer actief

nee?
    Gelukkig ik dacht al wat is dit nou weer?
    Ook omdat ik het noiit zo erg heb gehad namelijk vandaar maakte ik me een beetje bezorgt.

Kus Swiggy

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb het ook wel eens gehad eerst schrok ik me rot maar idd van die grote stukken.. hihi nou ja
    en misselijk ook ik ben vaak wel 1 á 2 dagen ziek dr van met overgeven en diaree enzo..

Kan het niet zo zijn dat je dan een miskraam hebt gehad? of in iedergeval wel een bevruchting zeg maar... maar dat het niet is blijven zitten? omdat ik het maar 2x gehad heb ofzo... en toen was ik ff over tijd..

Nou ja we blijven positief!

5. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Misschien dan toch een vroege miskraam?
    Je zou evt een test kunnen doen om te kijken of die positief aangeeft. Maar ja, niet echt leuk zo'n test, want dan zou het inhouden dat je waarschijnlijk een miskraam hebt.

6. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Ik denk ook dat je 'gewoon' ongesteld bent hoor. Ook ik had dat wel eens (om de paar maanden) en ik noemde het altijd de Grote Schoonmaak. Er zal wel regelmatig wat blijven zitten wat op een gegeven moment wel los raakt.

Als ik jou was zou ik niet testen, gewoon even afwachten. ;)

7. Niet meer actief

ik heb toch getest en eindelijk positief! Heeeeeeeeeeeel licht.
    Heb ook vreselijke krampen eghad gisterevond.
    Dus denk ik weer een vroege miskraam........ heb ik in mei ook al gehad.
    Daar om vroeg ik het ook aan jullie omdat ik in mei al had getest omdat ik overtijd was en toen positief teste.
    Paar dagen later vreslijke buikpijn om te janken gewoon, en heel erge weefsels verloren.
    VAndaar mijn vraag nu.
    ALs ik er van overtuigd was dat ik een gewone ongie had had ik niet om jullie advies gevraagd...

Dikke kUS Swiggy ;)

8. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Tja, je had zelf blijkbaar dus al het idee dat het weer een miskraam zou kunnen zijn. Vervelend om op deze manier een positieve test te krijgen, maar je hebt nu wel iets meer duidelijkheid.
    Ik zou wel kontakt opnemen met je huisarts om na te laten kijken of het echt een complete miskraam betreft.

Heel veel sterkte.....

Liefs Noralien

Share This Page