Zou het kunnen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lotte123, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte123

Lotte123 Lid

25 mei 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mensen,

Ik ben op 27 november jl. voor de laatste keer ongesteld geworden. Ik heb een cycles van 28 dagen. Op 4 december heb ik onveilig gevreeën. Nu weet ik dat ik ver van de datum van de eisprong afzat. Vreemde is dat ik echt ongelofelijk veel zeurderig gevoel heb in mijn onderbuik sinds een dikke 1,5 week. Ook wat meer afscheiding dan normaal. Mijn borsten doen (nog) niet overdreven zeer, maar ik zie dat eigenlijk niet als een teken van wel of niet een zwangerschap hebben. Dit omdat ik altijd voor mijn naderende menstruatie last krijg van mijn borsten.

Maar de pijn in mijn onderbuik blijft maar. Ik struin deze pagina al dagen af ... misschien zoek ik naar bevestiging of ontkenning voor nu. Ik weet dat ik nl. nog niet kan testen. Ik kan me vanuit mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik ook zo'n buikpijn had. Nou is die zwangerschap helaas in een miskraam geeindigd. Na alle hectiek erom heen...

Goed, kan iemand me vertellen of zij ook ervaring heeft met aanhoudende buikpijn vanaf het moment dat je je eisprong hebt gehad? :(

Alvast bedankt voor jullie reacties,
    Lotte

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb geen buikpijn gehad sinds de eisprong, maar heb het hier wel eens gelezen, maar soms houd je lichaam je voor de gek, voel je dingen die er eigenlijk niet zijn. Maar met kerst kan je testen :) zou mooi zijn alsie postitief is!!!

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ik dacht dat ik een blaasontsteking had, moest veel plassen en had buikpijn en rugpijn. Toen bleek ik ook zwanger, :D. Dus het kan zeker zo zijn... maar dat weet je pas als je test. Ik zal voor je duimen!

4. Lotte123

Lotte123 Lid

25 mei 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat ik natuurlijk niet via een computer een antwoord kan krijgen, maar het kan enkel wat lucht geven in je hoofd ... geduld tot ik kan testen ;)

En Miek74 ... even gewoon een 'hi' voor jou. Herinner me dat je ook al woorden had toen ik met een miskraam kampte. Kan je vertellen dat dat heel goed voelde destijds; de reacties van destijds. Zie dat je nu zwanger bent van de tweede. Veel geluk!

Deel Deze Pagina