zou het kunnen???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sandy25, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi allemaal,

hier heel even een vraag aan jullie.... Ik ben mama van 2 prachtige meiden, en voor ons zijn 2 meiden wel genoeg....dus we zijn echt niet bezig voor een derde..

Hier mijn info in het kort...

op 13 juni ben ik ongesteld geworden heel zwaar ongesteld tel echt 5 volle dagen.
    in het weekend van 25 juni zou mn eisprong moeten zijn volgens berekeningen dan.. helaas dat weekend ook sex gehad...
    Zondag 10 juli zou ik weer ongesteld moeten worden dit kwam dus 4 dagen eerder. Het heeft 4 dagen geduurd en lang niet zo zwaar als normaal. Nu ga ik ervan uit dat er niks aan de hand is natuurlijk.

Maar nu ben ik de laatste tijd erg moe, zeer prikkelbaar, geen trek hebben in eten, borrelende darmen en vanochtend na het ontbijten was ik zelfs misselijk en was ik aan het kokhalzen..

Wat denken jullie zou het kunnen dat ik zwanger ben of moet ik er maar gewoon van uitgaan dat er niks aan de hand is....

Alvast bedankt...

2. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    die lichte bloeding zou innestelingsbloed kunnen zijn geweest. deze kan 8 tot 10 dagen na de eisprong voorkomen.
    als je twijfelt, zou ik gewoon een test doen, dan weet je het zeker.

succes!

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat zou goed kunnen ja. even testen dus... maar ik begrijp dat je niet zwanger wilt worden?

4. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

bedankt voor jullie reactie ik wacht het even af tot het weekend. eens kijken of die misselijkheid aanhoudt. Mocht ik zwanger zijn dan is het natuurlijk van harte welkom. Mocht ik het niet zijn dan gaat mijn leventje gewoon rustig door....

groetjes
    sandy

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Inderdaad even een testje doen in het weekend zodat die onzekerheid in ieder geval weg is. Mag ik vragen of je wel aan de pil bent?

6. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ tara84 nee, ik zit niet aan de pil en doe ook niet altijd aan veilige sex.
    Dus ja, normaal gesproken is de kans dan heeeel groot dat je zwanger raakt. Ik ben het laatst bevallen in mei 2009 en sindsdien hou ik rekening met mn vruchtbare dagen en seks dan gebruik ik wel een condoom.... tot nu toe is het goed gegaan dit is ook de 1ste keer dat ik denk van zou het kunnen dat....

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dan is er inderdaad wel een kans ja. Ik blijf je even volgen:)

8. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    ga vanmiddag maar een testje halen en even testen... aangezien ik van het weekend op vakantie ga wil ik het nu helemaal zeker weten.
    En de misselijkheid was vanochtend weer terug...:(

vertelde aan een collega wat er een beetje speelde en wat denk je wat ze zei: Nou, ik heb van de week over jou gedroomd dat je een zoontje kreeg en je man was zooo trots....

Nu breekt dus mijn klomp.... vervolg komt nog na mn testje straks...

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja je weet ook dat het niet echt veilig is, gezien een ei wat kan verschuiven qua tijd...
    ben benieuwd

10. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    En, heb je getest?

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    en, wat was de uitslag?

12. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
  13. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    goedemorgen,

gisteren idd een test gedaan en deze was Negatief... dus waar ik dan misselijk van wordt ik zou het niet weten misschien de vakantiespanning.. bedankt voor jullie reacties en wat mij betreft mag dit onderwerp gesloten worden...

groetjes
    sandy

Deel Deze Pagina