Zou het kunnen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovieyou, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb een vraagje..
    Ik heb afgelopen weekend sex gehad met mijn vriend, zaterdag op zondag nacht.
    Ik heb even uitgerekend wanneer mijn meest vruchtbare dag zou zijn en dat zou vandaag 5 dec zijn.. zondag had ik ook de bekende dradentrekkend afscheiding.
    Hij haalde hem eruit voor hij klaarkwam (en sorry voor de praat) hij kwam op mijn vagina en stopte hem daarna weer in en ging even verder.
    Dit is de 3e maand dat ik de pil niet slik, niet omdat ik van plan was om zwanger te raken maar omdat ik de pil voor die 3 maanden niet zo goed slikte en had gehoord dat je er onvruchtbaar van kan raken. Toch is mijn cyclus helemaal in orde nu zonder de pil.

Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?

Als het zo zou zijn, zou het kindje heel erg welkom zijn bij ons!;)

Liefs

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    onvruchtbaar raken van de pil ..... nog nooit van gehoord ( zou mooie zijn de dokter schrijft je wat voor en je raakt er gelijk ontvruchtbaar van) ik weet niet wie je dat heeft wijs gemaakt , maar vind je erg goed gelovig of zoek je stiekem een excuus om zwanger te raken ???

als je stopt met de pil moet je wel ontpillen, dat klopt.
    maar ja je kan zwanger zijn ........
    maar vind het allemaal maar een raar verhaal

3. lovieyou

over de pil bedoelde ik als je hem echt heel erg onregelmatig slikt en dan bedoel ik echt heel onregelmatig.
    natuurlijk raak je niet onvruchtbaar van de pil als je hem gewoon goed slikt zou een beetje vreemd zijn inderdaad.

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    maar ook het verhaal van onregelmatig slikken ken ik niet... en heb toch echt een medische opleiding gedaan .
    wie heeft jouw dat verteld ... ?

5. lovieyou

oke missymaaike dan zal je wel gelijk hebben..
    Ik slikte de pil al 6 jaar heel erg onregelmatig, 2 dagen wel 4 dagen niet, 3 dagen wel 2 dagen niet.. om maar een voorbeeldje te geven. Ik heb aan de dokter gevraagd of ik een prikpil kon krijgen, maar zij vertelde me dat ze die meestal alleen geven aan mensen die zelf niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen. En dit bleek "ongezond" te zijn zei ze, omdat je dan ineen keer veel hormonen binnen kreeg.
    Een spiraaltje of dat soort dingen is voor mij geen optie. Toevallig heb ik pas bij de dokter gezeten voor dit en zij vertelde me dat er ook iets van een pleister is?

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste zijn er veel meer voorbeelden van anit conceptie. Waarom is er sowieso geen condoom om gedaan dan? Dat is het makkelijkste voorbehoedsmiddel!

En ja er is een kans van zwanger zijn ja, zeker omdat hij nadat hij is klaargekomen nog eens in je is gegaan, denk aan de sperma resten!

Ik maak uit je verhaal op dat jullie niet bezig zijn met kinderen, maar wat zijn jullie dan onvoorzichtig zeg!

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Ik lees je verhaal net maar fijne dokter heb jij. kom je voor een voorbehoudsmiddels krijg je verkeerd advies. Er is ook nog zoiets als nuvaring, daar hoef je maar eens id maand aan te denken, spiraaltje eens in de 5 jaar. Ja of je moet graag kinderen willen, maar dan zou ik helemaal geen pil gebruiken want en zwanger willen raken en de pil half gebruiken dat is niet echt goed voor je cyclus en als ik me niet vergis ook niet voor je baby.
    En ja je kan zwanger zijn dus als je dat niet wilt de morning afther pil halen bij de drogist en anders moet je zn 2 weken afwachten of je menstruatie komt..

Succes

8. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Je hebt idd ook een pleister en je hebt ook een ring, die breng je in en na 3 weken haal je die er weer uit. Lijkt mij voor jou makkelijker, als je de pil echt heel onregelmatig slikt. Kijk eens op anticonceptie.nl, staat heel veel info

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    inderdaad er is ook een pleister, maar ook een raar verhaal over de prikpil , die i s jiust ook gemaakt voor mensen die net zoals jij de pil vaak vergeten.
    ook heb je de nuvaring ....
    je zou gewoon is op internet moeten kijken welke optie,s er voor je zijn .

maar wil je nog wel aan de pil of wil je eigelijk niet liever zwanger raken , want anders is het natuurlijk zonde als je weer aan de pil begint .... en anders had je natuurlijk altijd nog gewoon een condoom kunnen gebruiken ... je weet zo ie zo zeker dat je vriend soa vrij is anders mischien ook wel slim om dat even te testen

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dus je dokter raadde je de prikpil af en gaf je verder niet even adies over mogelijkheden?
    Ja ik denk dat er altijd wel een kans zou kunnen zijn op zwangerschap.
    maar als dit weekend je vruchtbaarste dag was en je wist dit had je het beter anders kunnen aanpakken he ;)
    Ik denk dat het gewoon afwachten is voor je, maar dat van de pil onregelmatig slikken en onvruchtbaarheid heb ik nog nooit gehoord! ik zou als kinderen nog niet in de planning zit gewoon even weer naar de dokter gaan voor andere mogelijkheden, misschien spiraal?

11. lovieyou

Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik maak morgen ochtend gewoon even een afspraak met de dokter en heb het 'r met haar over. We zijn idd nog niet direct bezig met kinderen, we hebben 't er wel over gehad.. en als het zo is dan zijn we er blij mee.

Deel Deze Pagina