Ik moet maandag 5 dec. (leuk met Sinterklaas) ongesteld worden. Nu ben ik eigenwijs geweest en heb ik gisteren avond getest met zo'n gevoelige Sensitest. Ik zag een ministreepje! Vandaag nog een keer gedaan met ochtendurine en zag ik het weer.. Ik heb PCO en het zou echt een wonder zijn als het zo is omdat de gyn zei dat de kans echt heel klein is dat het spontaan zou gebeuren! Wat denken jullie?
het ziet er voor mij positief uit hoor! maar ik ben geen expert... had vannochten ook mijn eerste positief uitziende test uit mijn leven dus...
Nou meid, ik zie twee strepen hoor! hopelijk snel een donkerdere test maar ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Die is positief hoor! Toen ik zwanger was begon ik met dezelfde testen, en ook zo licht. En mijn beste vriendin is ook zonder medicatie met PCO zwanger geraakt. Ik zal zeggen haal maar een clear blue met indicator, die zal het bevestigen!
al best duidelijk voor een paar dagen te vroeg.. denk dat je wel zwanger bent hoor!spannend! hopelijk snel een knaltest!
@Cleopatra15 Ooh wat goed! Gefeliciteerd! Pfff.. heb echt kriebels in mijn buik ervan! Toch wel een beetje buikpijn en steken alsof ik ongesteld moet worden.. denk dat ik het pas geloof als ik niet ongesteld word maar in ieder geval heel erg bedankt meiden!!!
Ik hoop dat je positief getest hebt! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik 'vals' positief met deze testen had getest. Daarna andere testen gebruikt en die gaven negatief aan.. Maar ik hoop dat het bij jou goed is! Ik zal een foto toevoeg maar zeer slechte kwaliteit van de telefoon was het toen, denk 3 jaar geleden.. Bekijk bijlage 203445
Gek dan hé? Zo'n test hoort toch niks aan te geven als je ook geen HCG in je lichaam hebt toch? Maar ik ga heeeel hard duimen dat we positief nieuw hebben maandag!
voor mij zien die testen er positief uit hoor! Zou fijn zijn als je 'gewoon' zwanger zou zijn ipv via een medische malle molen, toch!