Hoihoi, Mag ik even mijn 'onzekerheid' met jullie delen? Sinds januari proberen we zwanger te worden, in september lukte dit, maar helaas na zo'n 5 weken een miskraam gehad (op 1 oktober). Ik heb meestal een vrij regelmatige cyclus van rond de 28 dagen. Na de mk was het 35, maar dat was te verwachten. Afgelopen 'ronde' ben ik eens ovulatietesten gaan gebruiken op aanraden van een collega. Deze deed ik de eerste keer op 16 of 17 november (weet ik niet precies meer) en was positief! De dag erna al niet meer. We hebben het die week een paar keer gezellig gemaakt dus opzich zou dat goed moeten zijn. Ik kijk voor m'n vruchtbare dagen ook vaak op predictor.nl, die rekent het voor je uit. Als ik die vergelijk met de ovulatietesten zou ik idd een cyclus van 28 dagen moeten hebben. Afgelopen zaterdag was dan mijn NOD, en gisteren en vanochtend getest maar beide negatief. En vandaag is dan dag 31. Opzich niks geks vergeleken met vorige maand, maar wel als je kijkt naar de ovulatietesten. Toch? Sorry voor het lange verhaal haha! Groetjes, Lente
over n paar dagen weer testen het kan zijn dat je hcg wat langzaam aanmaakt.. het kan ook zijn dat je een lange lf hebt en dus iets later ongi word.() laten we duimen voor t eerste!!
hoi hoi ... een ovulatie test is een indicatie dat je ei binnen 48 uur springt dus op he tmoment dat je je ovulatietest doet en hij is positief ben je inprincipe op het vruchtbaars . dat de volgende dag een negatieve test in handen hebt wilt niet zegen dat je ook je eisprong hebt gehad alleen je lh piek weg is kortom je ei kan ook pas 2 dagen later springen. en dan is een cyclus van bv 30 dagen niet gek ik heb wel vaker ovulatie testen gedaan en me ei voelen springen op dag 14 en werd dan pas op dag 30 ongesteld klopt dus ook niet hellemaal.... dus op die manier kan je niet hellemaal berekenen hoelang je cyclus was. ik neem aan dat je niet met ochtend urine hebt getest en elke keer op de zelfde tijdstip ?
Ik heb de vorige ronde ook ovu testen gebruikt en zelfs eisprong heel goed gevoeld maar helaas niet zwanger! Ik had op dag 19 een posi ovutest en werd op dag 32 ongi.Als je op de juiste dagen klust is het nog een kwestie van geluk hebben. Veel succes!
Hoi Wat vervelend van je miskraam. ik heb het zelf ook gehad, mn eisprong werd gezien bij de nacontrole kon ik ook niet gemist hebben was zelfs een dubbele echter na 5 dagen voor het eerst na de mk ongesteld. Soms is je lichaam er nog niet klaar voor. Of het pakt wel ineen keer dat hoor je ook vaak zat. Het is niet voor niks dat de helft van de bevruchte eicellen ook echt uitmonden in een zwangerschap. Na een miskraam kan je cyclus van slag zijn. Dus alles kan niks is raar. Ik had ronde 2 helemaal geen ei. Dankzij ovu testen gezien, ronde 3 wel en ben nu dus zwanger. Ongeveer 2 weken na je eisprong kan je een positieve test krijgen maar sommige eitjes nestelen net wat later, of gaan toch ten gronde. Ik zou nog een weekje afwachten en dan nog eens een testje wagen. Sterkte.