Wat is dit?? Symptomen of griep?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door minniii, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    #1 minniii, 28 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
    Hoi meiden,

ik zou graag mijn belevenis van deze maand ook met willen delen misschien kunnen jullie kijken wat jullie denken.
    ik het tot nu toe een vrij regelmatige cyclus rond de 30 dagen.

Volgens de berekeningen waren 14 maart t/m 18 maart mijn vruchtbaren dagen en was 17 maart me ei. Vanaf die woensdag ondekte ik ook als eerste keer dat ik erg veel vruchtbaar slijm verloor ( wist niet wat dit was dus google het even toen ik dat doorzichte slijm zag en er kwam uit vruchtbare slijm )
    We hebben die dagen goed geklust do de 15de vrijdag niet ( maar zaterdag heel vroeg in de ochtend omdat manlief er vrijdag niet was ) zaterdag de 17de en zondag de 18de.

Ik ben zondag ochtend heel vroeg rond een uurtje of half 6 wakker geworden, werd wakker van hefige zeurende buikpijn. deze was best heftig als hij kwam.. ( kwam zo opzetten bleef zo 50 sec aanhouden en zakte dan weer een minuut weg ) in die 50 sec dat hij er was werd ik ook mega misselijk en kon ik niet stil liggen. na 2,5 dit afgewacht te hebben ben ik met 2 paracetomolletjes terug gegaan naar bed( was er inmiddels uitgegaan want ik maakte manlief wakker omdat ik niet stil kon liggen ) ben toen in slaap gevallen.

Tot aan dinsdag niet veel last meer van iets gehad alleen af en toe wat dromering en moe... Vanaf woendag dag 21 van mijn cyclus kreeg ik last van ongi krampen... smorgen iets minder dan laat in de middag... dit had ik donderdag ook nog best veel. ook was me afscheiding veranderd in witte afscheiding niet ovderdreven veel gewoon normaal. Vrijdag was dit een stuk minder maar toen ik vrijdag avond aan het eten was en net klaar was met eten wilde ik opstaan van de bank en toen kreeg ik een mega grote steek links onder in me buik. ik pakte gewoon de plek beet omdat ik er van schrok. Vanaf Vrijdag had ik tot aan gisteren ook erg last van me borsten.

Die waren zo gevoelig dat ik ze met lopen vast wilde houden enzo. dit is vandaag een stuk minder. ;) bijna geen last meer van ( wel gevoelig maar doen geen zeer meer )

Gister ochtend ben ik niet zo heel lekker wakker geworden.. Beetje eng op me maag... Wel gelijk gegeten maar in de auto op weg naar het werk dacht ik bah beetje draaierig in me buik. de rest van de dag bijna geen honger en als ik met de lunch 1 cracker gegeten heb en dan aan me appel begin gooi ik de helft van me appel weg omdat ik zo vol zit :( is toch raar... Lijk wel of er en steen in me maag ligt.
    Na het eten is het een uurtje weg en daarna komt het misselijke gevoel weer en de zeurende maag.

tot aan gister avond niet meer gegeten.. als avond eten macaroni dat ging best goed... daarna nog best vlagen gehad van bah me maag draait...zolang ik stil bleef zitten op de bank viel het mee maar zodra ik opstond of ging bewegen voelde ik die vlaag misselijkehid weer. Vanmorgen proef ik de macaroni nog hij boert nog steeds op en heb nog dat gevoel dat er een steen in me buik zit....

Dit is aangebleven nog steeds. Sinds gister avond onwijs diarree... 2x geweest... ( is echt gewoon water!! ) Vanacht wakker geworden hierdoor 2x geweest vanochtend tot nu toe 3x geweest.

Naar mijn wetende heb je als symptoom toch alleen verstopping? Als ik google kom ik ook uit op diarree door de hormoon verandering kan dit slaan op de darmen... Maar volgens mijn is dit ver gezocht?!?:( Hebter eigelijk nog nooit van gehoord?! of heeft iemand ervaring hiermee??

Gister avond ook erg last van jeukende tepels.

Zaterdag is me NOD dag...Voel nog steeds lichte steekjes rond bijde liezen en soms lichte steekjes vanuit me oksel aan de zijkant van me borsten. Tot nu toe voel ik me zo anders. Neemt me lichaam me in de maling? is het een griepje? of is het miss raak?

Graag jullie mening of ervaringen:)

Groetjes
    Jess

2. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Probeer vast een kruidvat 2v5 die zijn best gevoelig, ik had in begin ook diarree ikdacht toen ook ik heb buikgriep maar nee ik was zwanger

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Felina,

Ja ik wist ook niet dat het een symptoom kon zijn. las dit vanmorgen pas op het internet.
    Heb op dit moment niks van testen meer thuis liggen en moet de rest van de week werken tot 6 uur.
    Ik moet dus sowieso tot Vrijdag avond wachten. Dan kan de eene dag er ook nog wel bij want zaterdag is me NOD dag. ;)

Het is ook alles bij elkaar! vorige week die 2 dagen zo last van die ongi krampen en die felle steek. dan nu 3 dagen zo ballon gevoel in me buik en geen eetlust en misselijk heel de dag door alles opboeren terwijl ik bijna niks eet! en dan gister avond ineens diarree....

Dus gister avond dacht ow toch een buikgriepje.. tot ik vanmorgen even ging googlen en toen ging ik weer twijfelen:$:)

GRoetjes

4. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Doe morgenvroeg even een testje. Als dit symptomen van een zwangerschap zijn, dan zijn je hormonen dusdanig hoog dat een test ze wel oppikt. Ik heb ook voor mijn NOD getest omdat ik ineens belachelijk emotioneel was. En ja hoor: raak! Achteraf gezien wist ik het een kleine week eerder al, maar dacht toen nog dat het vooral de hoop was haha.

Succes met testen, ik hoop voor je op een tweede streepje. Owja, die kan best heel licht zijn omdat je zo vroeg test. Dus neem ook nog maar een extra test mee voor overmorgen ;) Kun je zien of het streepje dan al duidelijker wordt.

5. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Fallenangel,

Ik kan helaas geen test halen voor Vrijdag hahaha erg he!
    Ik moet dus even gedudig afwachten. Als ik vrij ben dan zijn de winkels al dicht.
    Moet dus op de koopavond wachten.

Groetjes
    jes

6. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Nou dan gaan we maar duimen tot vrijdag avond.

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja inderdaad....:D
    Kan ik dan s'avonds testen? of is het beter s'morgens?

Groetjes
    Jes

8. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo lieve meiden,

Het is toch een griepje. net zijn de duiveltjes langs gekomen.

Helaas weer 2 dagen te vroeg hierdoor schommel ik dus aardig met me cyclus... Heel vervelend want nu weet ik helemaal niet meer hoe en wat we het beste kunnen klussen.

en wil nog niet beginnen met tempraturen en ovulatie testen want dan ben ik er heel de maand zo mee bezig en dat werkt voor mijn ook niet goed denk ik.

Groetjes

9. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    kijk even bij google en tik dan sensitest in en dan is het meteen de eerste link.

Hier bestel ik altijd mijn zwangerschapstesten 3 voor €5,99 en met die testen kun je 4 dagen voor je nod testen, en je krijgt meteen een kortingsbon meegestuurt dat mocht je er meer nodig hebben dat je korting krijgt.

zie net dat je griepje hebt ik had je laatste berichtje niet gelezen.

maar evengoed handig om te weten denk ik

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad! altijd handig om te weten!

Bedankt! hihihi

Groetjes

11. allyssa27

allyssa27 Lid

20 feb 2012
    11
    0
    0
    Harderwijk
    #11 allyssa27, 30 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
    Hallo Dames,

Ik ben vandaag 6 dagen na mijn ei, en heb allemaal rare klachtjes zoals pijn in me onderrug zo'n zeurend gevoel en van die plopjes en steekjes links en recht in me onderbuik en heb geen zin in eten best wel veel witte vloed ik voel het gewoon.. beetje emo en ik ben heel vrolijk maar dat kan ook binnen een seconde omslaan in heel chagie.. En daarnaast heb ik ook nog een hele bizarre droom gehad 2 dagen geleden.. dat ik dus zwanger was en beviel van een zoontje op 12-12-2012!! echt zo raar..

Hoop nu stiekem dat het echt is.. mag volgende week pas een test doen. Herkent iemand die syptomen of kan dit al voor mijn menstruatie zijn? Mijn NOD is 8 april..

Liefs Allyssa

12. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had dit ook allemaal en ben uiteindelijk gister toch ongi geworden.
    Het kan een vroege zwangerschap zijn maar ook de symptomen dat je menstruatie eraan komt.

Groetjes

13. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Huh?? Ik begon dit te lezen en keek toen eerst of mijn naam er niet boven stond. Ik heb dus precies hetzelfde. Heb vannacht ook gedroomd dat ik bevallen ben van een dochter van 3125 gram. Ik zit 5 dagen na mn ei. Heb ook nog branderige borsten af en toe. En witte romige afscheiding. Ik heb zo het gevoel dat het raak is. Maar die symptomen zijn iig niet voor een menstruatie, dat duurt nog 9 dagen, maar ik weet ondertussen wel dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden.

14. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoii,

Ik hoop het voor jullie allebij!
    alleen had ik dit ook precies zo ander halve week geleden!

Groetjes

Deel Deze Pagina