he meiden, Ik moet me hart even luchten. . 3-4 dagen na me eisprong een steek gehad bij me eierstok. . 4-5 dagen na me eisprong in de nacht telkens steekjes als ik me omdraaide zelfs zo erg dat ik er wakker van werd. volgende nacht weer maar dan wel minder . ben echt moe Toen paar dagen niet ergens last van gehad alleen moe. . nu misselijk na het eten . hele lage rugpijn. . duidelijke aders ineens op me borsten. . Donkere tepels lijkt wel maar twijfel wel wat. . en sinds gisteren ongi gevoel, nooit een week van te voren gevoelt. ( over een week moet ik ongi worden) . Pijnlijke borsten. . Opgezette buik-moeilijke stoelgang. . Sommige dingen stinken nu echt. . En moet nu telkens meer plassen. Ik zou me er deze maand niet mee bezig houden maar ik heb nog nooit die pijn gehad dat ik er in de nacht wakker van word. Ik weet niet of dit allemaal bij een beginnende zwangerschap hoort maar ik moet gewoon ff me hart luchten ff van me afschrijven meschien kan ik het dan ff los laten hihihihi, is zo moeilijk
dankje meid dan duimen we voor elkaar, ben benieuwd wat voor test jij zaterdag hebt spannend allemaal xx
Hoi! Het zijn inderdaad allemaal wel symptomen! Maar ik moet zeggen wel érg vroeg hoor. Ze zouden ook op menstruatie kunnen duiden helaas Zou het misschien kunnen zijn dat je de symptomen wat uitvergroot omdat je er zo op let? Ik bedoel dat ze er wel zijn, maar misschien valt het je nu extra op? De steekjes die je voelde 3-5 dagen na je eisprong moeten hoe dan ook het eitje zijn geweest die afdaalt naar de baarmoeder, bevrucht of niet. Dat ongi gevoel voor je menstruatie is wel weer herkenbaar, voor mij dan. Ik dacht ook dat ik het moest worden, maar dat was bij mij 4 dagen voor mijn NOD. Ik bleek zwanger te zijn! Aaaah, wat spannend! Je kunt niets anders doen dan afwachten, misschien een vroege test wagen als je die drang sterk voelt. Maar maak jezelf niet gek, hoor! Succes! Groetjes Patricia
ja ik weet dat het helaas ook ongi symptomen kunnen zijn maar normaal voel ik dat niet eerder dan 1 of 2 dagen voor me ongi en het ongi gevoel voel ik meschien net een uur ong voor ik ongi word dat maakt me onzeker het voelt alsof ik zo ongesteld word maar ben nog steeds niet ongi... Helaas kan alleen afwachten maar moest het ff van me afschrijven..
En luister niet naar degenen die zeggen dat t te vroeg is om symptomen te hebben. Ik had ze ook een week voor mijn nod en wist zeker dat ik zwanger was door de symptomen!!! En zie banner
@TiTaRa, Dankje wel voor je berichtje doet me goed, ik weet zeker dat ik dit altijd 1 of 2 dagen voor nod heb en heb het nu al allemaal. wanneer heb jij getest gewoon gewacht tot je nod of eerder_(vraagteken doet het niet lol) en ik zit al in ronde 28 dus weet wel zeker wanneer ik die symptomen heb en heb trouwens nooit dat ik zo moe ben. het is afwachten maar bedankt voor je lieve berichtje. knuf
Hoi ik29... Is heel graag gedaan hoor. Ik heb toen getest 1 dag na mijn nod en hij. Was positief!!!! had de hele week door al wat liggen testen omdat ik twijfelde aan mijn nod door verkeerd te tellen en hij wees dan telkens negatief en dan zei ik tegen vriendlief: da kan niet!!! Ik ben 100% zeker dat ik zwanger ben!!! En dan toen ik een juiste calculator,gevonden had via Google zag ik dat ik te vroeg testte dus na mijn nod een nieuw tekstje gewaagd et voilà, zwanger!! De symptomen die ik had had ik daarvoor noooooit gehad dus ik wist t gewoon.. En nu nog zo n 3 weekjes zwanger rondlopen en dan een broertje erbij voor onze Tristan dank je wel voor je berichtje terug!
@TiTara kijk dat geeft dames moed! Thanks voor de opbeurende woorden! Wat waren je symptomen voor nod? Geniet nog even van je zwangerschap!
@liza28 ben blij dat mijn woorden je kunnen opbeuren Mijn symptomen waren darmen die zich anders gedroegen, ze rommelden zo'n beetje en had constant boven in mijn maag een leeg gevoel ook al had ik iets gegeten en mijn borsten voelden harder aan en aan de binnenkant deden ze pijn... het was zo raar ik dacht ook zo vroeg iets voelen, kan dat wel?? Maar idd het kon !! Was overlaatst op forum een meisje van 15 hier op forum die meende zwanger te zijn omdat ze dingen 'voelde' 14 dagen voor,haar nod... Maar dat lijkt me dan wel weer wat lang, maar ben er 100% zeker van dat je ruim een week op voorhand al iets kunt voelen hoor! ik duim er voor dat jullie dames snel een posi testje in handen gaan hebben!! Ik volg jullie op de voet xxxxx
@liza28 ik zie dat je vanaf vandaag mag testen... Heb je er al eentje gewaagd?? Heeeel veel succes in elk geval x
ja dat met me darmen heb ik ook die rommelen maar ik heb wel gegeten heel vreemd. het is afwachten voor ons allemaal. en wat mooi dat jullie zoontje Tristan er een broertje blij krijgt. succes de laaste 3 weken nog. ik ga slapen ben kapot. fijne avond nog allemaal. xx
Dank je wel ik29!! Ik hoop vooral dat het niet al te lang meer duurt. Heb overal pijn en slaap nog amper... Zou meer slaap hebben als het baby'tje verzorgd moet worden. Ach ja niet klagen en nog ff doorbijten. Hopelijk mag jij binnenkort ook al die kwaaltjes hebben
@TiTaRa ik hoop het ook echt elke dag komt een stukje dichter bij. Maar het vreemde is als ik er nu aan denk testen durf ik niet bang voor de teleurstelling denk ik. Ik wacht tot me nod. Ahhh is nog eventjes en dan heb je mooie mannetje in je armen kan je lekker slapen. Als je man uit bed gaat voor de baby hihihihi. sterkte meid en ook alvast met je bevalling. xx