Waarschuwing vooraf :Lang verhaal Mijn man en ik willen pas sinds kort kinderen, nu slik in niet de pil dit in verband met medische redenen , dus hebben we altijd netjes met een regenjas geklust. We hebben 2 x geklust met regenjas in mijn vruchtbare periode. Mijn nod dag was 1 sept maar ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik ga morgen een test doen maar ben mijn bevindingen wel op aan het schrijven dus die zal ik ook even met u delen : Oke 2'dagen overtijd en verschillende kwaaltjes : Lichte tot matige blaas ontsteking Vaker poepen dan normaal ( eerst 2/3 pw nu bijna iedere dag) Buik krampjes naar mijn idee meer links dan rechts Laat meer scheetjes (die behoorlijk stinken) Sinds vanavond ook licht pijnlijke tepels Dag 3. At net een stukje chocolade en 10 min later was ik even misselijk Mischien praat ik het me allemaal aan of zo omdat ik de laaste tijd veel advil geslikt heb vanwege mijn blaas mischien dat daarom mijn og niet wil doorzetten ik weet het niet Heb nog steeds steekjes in mijn linkerzijde Ook ben ik extreem moe .normaal slaap ik al lang uit op mijn vrije dag van daag was het zelfs bijna 1 uur maar zit net voorde tv en val bijna in slaap. Wie zal het zeggen hoe ik mezelf voor de gek of zit er echt iets in mijn buik ??? Dag 4. Eigenlijk ging het vandaag wel goed niet echt ergens last van gehad Behalve vannacht iedere keer als ik op mijn zij ging liggen voelde de mijn buik raar. Dag 5. Net wakker van een te korte nacht en nu ook misselijk en mijn buik blijft geluidjes maken hij piept en rommelt en doet. Hopenlijk gaat het over moet zo gaan werken maar als je een misselijk gevoel hebt is dat niet zo fijn natuurlijk. Ik ga zo Ff via www een test bestellen denk ik eigenlijk durf ik het niet omdat het dan of zeker is ,of er is iets anders met me aan de hand. Heb nu Ff pauze en ben ook echt moe komt mischien omdat ik niet heb kunnen slapen vannacht , heb mijn plas pillen nog niet gehad dus heb ook een licht branderig gevoel terhoogte van mijn blaas . De rest van de dag is eigenlijk goed verlopen merk wel dat ik vaker naar de wc moet om te plassen en doe ook vaker een grote boodschap. En naar mijn idee kan ik meer eten of heb ik meer honger. Dag 6 Vandaag zou eigenlijk mijn pakketje binnen moeten komen maar niets. Vannacht wel goed geslapen maar als ik op mijn linker zij ga liggen krijg ik een soort misselijk gevoel in mijn buik Dag 6 is nog niet zo lang. Ook denk ik dat mijn borsten iets groter zijn geworden (wat ik niet erg vind heb namelijk niet veel hihihi) Zo een klein dagboekeje wat ik op mijn telefoon bij houd Wat denken jullie ? Ik weet ook niet hoe ik moet reageren erop eigenlijk aan de ene kant ben ik erg benieuwd en wil ik graag Aan de andere kant maakt het me een beetje bang voor on het onbekende. Wie herkend dit ??
Ik herken niet alles wat je beschrijft... maar wil wel ff tegen je zeggen dat vriendlief en ik het destijds ook gewoon netjes met condooms hebben gedaan en ik ben inmiddels al over de helft van mijn zwangerschap, dus de kans is er zeker! Als je test er nog niet is kan je niet even naar het Kruidvat, daar heb je 2 voor 5 euro-testen, zijn heel betrouwbaar. Succes iig!
@dinges89 Ik woon in een dorp waar veel geroddeld word en ken de meiden die er werken dus wil eigenlijk niet dat het hele dorp het weet dat ik een test gehaald heb voordat ik het aan mijn eigen familie vertel snap je ?
Ah ik snap het..dat maakt het wat lastiger. Ik was voor ik erachter kwam dat ik zwanger was (met 7 weken) wel elke dag heel misselijk en ook indd last van lage buikpijn. Ik denk dat het enige wat je nu kan toen toch echt op de test wachten, wel vervelend want wachten is niet leuk nu. Hou je ons op de hoogte?
@dinges89 natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Het wachte valt op zich wel mee als ik me maar bezig hou hihihi
@Dinges89 hehe bijna zelfde nickname @M2008M, zou natuurlijk heel goed kunnen dat je zwanger bent! het duidelijkst is indd een testje.. waar heb je ze besteld? misschien komen ze vandaag nog binnen? Als je zoveel dagen over tijd bent moet je ook 's avonds kunnen testen Good luck! ik lees mee ben benieuwd!
@dinges1989 Ik heb ze woensdag ochtend besteld en via de brievenpost als bezorg optie dus had gehoopt ze vandaag (donderdag) binnen te krijgen, maar helaas dit was dus niet het geval, nu maar hopen op morgen. We hebben wel gepraat over kinderen maar dat het mischien zo snel kon gebeuren absoluut niet verwacht en niet op voorbereid zeg maar. Morgen wachten op de postbode hopenlijk is hij er voor dat ik moet gaan werken anders moet ik nog langer wachten.
Ik kan altijd presies zeggen wanneer ik ongesteld moet worden dus toen het nu een paar dagen uit bleef , had ik gemengde gevoelens. Ik wilde vandaag gaan tests zou namelijk nu precies 7dagen over mijn nod dag zitten, wat denk je word wakker met kramp en pijnlijke onder rug en voel het vloeien, nu hebben we gister bijna geklust (het is bij handwerk gebleven ) maar ben wel klaargekomen, kan dit de oorzaak zijn van mijn ongesteld heid ? Of is het toch een vroege miskraam want had steeds meer tekens van een zwangerschap ?
je kan ook omdat je t zo graag wil onbewust je menstruatie tegen houden,je lichaam kan je flink voor de gek houden als je iets heel graag wil ik heb ook al een paar x gehad als ik niet ongi werd ik t na de sex wel werd of een paar uur erna geen idee of t samenspeelt. succes in ieder geval
@sem frummel We hadden niet bewust geklust dus toen de ontsteldere uit bleef ging ik er pas aan denken , mischien wel dat ik symptomen gezien/ gevoeld heb die ik mezelf heb aangepraat dat zou natuurlijk ook kunnen . Maar denk dat we nu wel bewust gaan klussen , want deze week heeft heel veel in los gemaakt en heb er tijd genoeg voor gehad om over na te denken.