Hoi iedereen..... Ik had een cyclus van 28 en de laatste van 23 dagen....nou moest ik mijn NOD op 16 april krijgen. Je raadt het al.......nog niet dus. Ik ben nu al 1 of 2 dagen overtijd en heb al 2 testjes gedaan en ze waren allebei nega...Kan iemand me vertellen hoe dit kan? Hoop op een antw. terug! Groetjes Chane
Ontpillen....? Ik gebruik al 2 jaar geen pil..dus hieraan kan het niet liggen denk ik? Maar iig bedankt dat je me antwoorde.... Groetjes Chane
nee dan kan het daar niet aan liggen! maar dat kan ik nergens terug lezen, je typt dat je een cyclus had van 28 en de laatste van 23 dus dacht dat je in de 2e ronde zat! sorry, maar dan kan ik je niet helpen, zou over een paar dagen nog eens testen! ik heb ook wel eens gehoord dat sommige vrouwens wel eens een cyclus over slaan? succes! gr. rebbel
Sorry ook mijn fout had het eigenlijk wel erin moeten zetten haha...alleen de laatste cyclus was 23 dagen. Ja ik ga over 3 dagen ofzo weer testen, want ik weet het echt niet waaraan het kan liggen...Maar stiekumpjuhs hoop ik toch dat we zwanger zijn... Dank je Rebbel.... Groetjes Chane
Ik had voordat ik zwanger raakte van Jelle ook eerst een mooie 28 dagen. Daarna begon hij af te zakken en toen had ik 3 maanden 21 dagen. Dus kort, maar ben er 5 maanden mee bezig geweest en toen was het raak. Nu kan ik nog aan 't ontpillen zijn, maar mijn cyclus was eerst 28 ook en nu begint hij met 24, dus wie weet gaat hij weer naar 21... we zullen zien !
Hoi Chane, het kan heel goed dat je een late eisprong hebt gehad. Ik weet niet of je je eisprong voelt of dat je ovu testen gebruikt? Ik had in het begin 3 keer een cyclus van 25 dagen is veranderd in 28 dagen. Een kwestie van afwachten ben ik bang. Ik wil je wel heel veel succes wensen! lizzie,
heb je een cyclus van 23 of 28 dagen genomen? anders zou ik een cyclus van 28 dagen aan houden en als je dan overtijd bent zou ik nog een testje doen veel succes ik duim voor je en hopen dat je alsnog een positive test krijgt. veel liefs diane
Hoi Diane, Eerst had ik het gemiddelde genomen van die 23 en 28 dagen dus ja 25 dagen....maar toen ik nog steeds nie ongi werd heb ik die van 28 maar genomen...dus zoals jullie zien ben ik al een paar dagen te laat. Heb al 2 testjes gedaan, maar nog steeds nega en ik had men ovu op tijd dus daaraan kan het ook nie liggen. Ik moet maar denk ik 3 dagen wachten of wel een hele week haha... Liefs Chane
hier prcies het zelfde ook gemiddelde cyclus van 28 dagen de laatste was 23 dagen heb de cyclus van 24 dagen aangehouden maar zit nu dus op dag 29 2 testen gedaan eentje op NOD en eentje van daag bijde negatief hoop toch snel op en positieve maar hoop maar niet teveel........bang voor de teleurstelling.. (oo ja mijn banner loopt niet op 28 dagen maar op 24 dus ben nu uitgaande van cyclus 28dagen 1 dag overtijd) knuf tamara