Maak me zorgen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Petra, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

    moet toch even van mijn hart, ben nu voor de vierde keer zwanger en inmiddels 17 weken en ik voel de kleine nog niet. Volgens mij voelde ik bij de derde al iets met 16 weken.
    Herkent iemand dit? Lig iedere avond geconcentreerd te voelen of ik nu al iets voel kriebelen van binnen...maar tot nu nog niet...
    Zal allemaal wel meevallen, maar er is hier nog iemand van de vierde zwanger en bijna net zo ver als ik en vroeg me af of zij al iets heeft voelen bewegen.

    Liefs Petra.
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik was bij me tweede 18 of 19 weken eer ik 'm maar goed voelde hoor maar als je je echt zorgen maakt zou ik toch gewoon even verloskundige om raad vragen of een echootje laten maken... dan voel je weer wt rustiger !
     
  3. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Hoi petra, ik voel de kleine pas sinds een weekje. Het is mijn 3e! Volgens de vk komt het omdat de placenta voor ligt.

    Vraag het gewoon ff, misschien kun je een echo krijgen voor jouw zekerheid?!
     
  4. Niet meer actief

    heey mijn kleine voelde ik noglater pas echt rond de 20e week hoor dus tjah ik zou nie weten of het kwaad ken, maar jah als je twijfelt gewoon ff bellen naar iemand denk ik!!!
    al is het alleen maar om je zelf gerust te stellen!!!

    xxx
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik zou me er niet zo zorgen over maken.
    je gaat die kleine vast snel voelen.
     
  6. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    dit word onze eerste, ik ben nu bijna 20 wkn en denk af en toe iets te voelen van gekriebel maar ben er niet zeker van.

    zou me er ook niet te veel zorgen om maken, en anders even contact opnemen met je vk misschien dat die je gerust kan stellen.
     

Deel Deze Pagina