Hallo dames, Ben benieuwd naar jullie mening en of iemand dit herkent. 24 februari voelde ik mij s morgens erg misselijk (ik vermoed eisprong) en ik ontdekte lichtroze afscheiding in mijn onderbroek. Bij het afvegen zag ik niets, maar de volgende dag had ik hetzelfde. Nu zag ik afgelopen donderdag helderrood bloed bij het afvegen en ik dacht ongesteld te zijn geworden. Tampon ingedaan en na 3 uur zat er alleen wat bruin slijm aan. Het is nu maandag en ik zie alleen bij het afvegen wat lichtbruin-roze afscheiding of zelfs helemaal niets. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik twijfel of ik al zal gaan testen, aangezien de lengte van mijn cyclus varieert tussen de 3 en 4 weken. Theoretisch gezien kan ik de stortvloed (zo noem ik het omdat dat normaal gesproken mijn menstruatie kenmerkt) nog verwachten tot aankomende donderdag. Maar ik betwijfel het, omdat dit zo anders is dan normaal. Wishful thinking?
dat wishfull thinking dat herken ik hoor maar het zou wel innestelingsbloed kunnen zijn bij jou...dat is afwachten of testen.... veel geluk!ik duim
Het is of de duivel er mee speelt: zojuist toch weer rood bloedverlies bij het afvegen... Toch nog maar even afwachten, voordat ik ga testen. Erg vervelend als je je eigen lichaam niet kan vertrouwen! :x
ja dat herken ik,mijn lichaam maakt me de hele tijd vanalles wijs :x of beeld ik me vanalles in omdat ik het zooooo graag wil??