Wie heeft dit ook gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ghurabaa, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Dag dames..

Voor mijn zwangerschap had ik altijd een hele regelmatige cylcus (standaard 28 of 29 dagen). Na mijn bevalling ben ik de cerazette pil gaan slikken ivm borstvoeding.

Mijn dochtertje is inmiddels 21 maanden ik ik ben sinds maand gestopt met de pil (we willen graag een tweede). Alleen mijn eerste (pilloze)cyclus duurde 50 dagen;)

Hadden jullie ook na de bevalling een onregelmatige cyclus? En hoe lang duurde het voordat je cyclus weer normaal werd?

2. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh en in de 21 maanden na me bevalling dat ik aan de cerazette was, was ik heel onregelmatig ongesteld. Dan twee maanden niet en dan 3 weken achter elkaar.. :(

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb nadat ik gestopt ben met de pil ook een hele onregelmatige cyclus gekregen :( voor de pil kon ik er de klok op gelijk zetten, precies 28 dagen :(

Cyclus na een bevalling kan ik nog niet over meepraten ;)

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Lastig he? En vooral heel frustrerend Hihi. Maar volgens mij valt er helemaal niets aan te doen of wel?

5. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ik heb hier geen ervaring mee. Wel toen ik begon voor mijn eerste was mijn cyclus gelijk normaal na stoppen van de pil. Was precies 28 dagen. Mn cyclus is het zelfde tot nu toe. Na mn zwangerschap bleef mn cyclus normaal. Na 3 maanden na mn zwangerschap was ik weer begonnen met de pil. Nu ik gestopt ben voor de tweede had ik wel weer op tijd me eisprong. Zit nu op het wachtbankje, dus even afwachten of mijn menstruatie (hopelijk niet natuurlijk) ook op tijd komt.

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    je zou om je cyclus te kunnen verkorten etos zwanger worden pillen gebruiken

Zoek maar eens hier op het forum

Het kan zijn dat het er langer mee duurt, over algemeen helpt het bij vele wel!

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    De pil die jij gebruikt ken ik niet, maar ik was nadat ik was gestopt met de pil ook heel lang (lees: bijna negen maanden) onregelmatig ongesteld. Na mijn bevalling heb ik de Nuvaring genomen en toen ik daar mee was gestopt was ik gelijk weer regelmatig.

8. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ik was na de bevalling 4 weken na het stoppen van vloeien (heeft ongeveer 2 weken geduurd) alweer ongesteld;), weet nog dat ik kwaad was. Ik gaf/geef borstvoeding en hoopte dat ik voorlopig daar niet aan hoefde te denken. Vind het altijd zn rotzooi haha. Ik ben bewust niet aan de cerazette gegaan, omdat ik bang was dat mijn cyclus in de soep zou lopen. Voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van gemiddeld 33. Ben sinds nov gaan bijhouden en zie handtekening. Opzichte vrij regelmatig dus. Hopelijk komt je cyclus snel op gang. Hoeveel voedingen geef je nog? Misschien nog nachtvoedigen? Dan zou dat ook nog een reden kunnen zijn.

9. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik geef eigenlijk alleen nog in de ochtend, rond 07.00 uur meestal. En heel soms in de nacht als ze wakker is geworden en niet meer in slaap komt. Maar dat is meer voor de troost..

Ik ga die zwanger worden pillen eens proberen ja, wie weet helpt dat..

Deel Deze Pagina