hallo dames !! ik heb even een vraagje wij willen heel graag een 2e nu is vandaag mijn nod en heb al vanaf afgelopen vrijdag hele vage positieve testjes het mag echt geen naam hebben moet ik ervan uitgaan dat het niet goed is of kan het nog ?? bij mijn eerste had ik namelijk vanaf 4 dagen voor nod een behoorlijk positieve test nu moet ik er wel bij vertellen dat ik toen hele onregelmatige cyclussen had en nu heel regelmatig please ervaring gevraagd
Hoi Heb je vandaag ook nog getest? Zoals ik hier vaak gelezen heb elke zwangerschap is anders bij de ene test je voor nod positief bij de anders pas op of zelfs na nod. Mss heb je foto's van je testjes dan kunnen we met je meekijken?
ik weet niet zo goed hoe ik hier foto's op moet zetten en ze staan op mijn telefoon idd vandaag ook nog getest en net zo vaag als de rest
Ik zie niets op de foto's helaas. Maar het kan zeker nog. Bij mijn eerste zwangerschap testte Ik pas positief 5 dagen na mijn nod. Dus geen bloed geeft moet
Vind het echt slecht voor mijn eerste zwangerschap was ik erg te spreken over beide testen ik gebruik ze niet meer !! Nu pp naar de volgende rond is pas ronde 3 dus