Ik heb morgen mijn nod, had gisteren een test gedaan (omdat we vanochtend weg waren en het een speciale dag is) maar die was helaas negatief. Ik ben heel erg aan het twijfelen om morgen ochtend gelijk te testen of toch nog eventjes af te wachten... vind het zo spannend =]
ik lees even mee aangezien ik in hetzelfde schuitje zit.....6 dagen voor nod al bloedverlies maar weinig en alleen s'ochtends. Vandaag weer en nu weer over.....ik voel aan me lijf ook dat er iets "is". Opgeblazen/ opgezwolle buik, vocht uit tepels, aderen bij borsten zichtbaar, misselijk gevoel, koud hebben ed.....ik ben mezelf niet zeg maar.....dus ik ben benieuwd hoe het bij jullie uitpakt! Ik hoop op een innestelbloeding, dan zou je om de 3 dagen een hoger hcg moeten krijgen! Ik probeer donderdag/ vrijdagochtend te testen en anders maandag.....duim!!
Dames, hier ben ik weer.. Sorry dat ik niet meteen geantwoord heb maar ben net sinds gisteren terug van vakantie. Ik ben de dag dat ik op vakantie ben vertrokken ongesteld geworden! Balen! Maar aan de andere kant heel blij dat ik duidelijkheid had, heb heerlijk genoten en mijn zinnen verzet en helemaal niet bezig geweest met 'zwanger/niet zwanger/wanneer klussen wanneer niet'. Ik ga dit nu ook proberen blijven doen. Zo zie je maar hoe hard je lichaam je voor de gek kan houden! Ik heb een hele mooie cyclus van 28 dagen gehad, maar heb altijd een regelmatige cyclus, hopelijk blijft dat ook zo..