week niej ik denk di als ik dan nog niet ongie ben.... ik hoop het zo he maar ik heb nu wel een beedje ongiepijn en ben zow misselijk maja het kan nog bedankt! en jij gefeliciteerd he! grtjess
Nou ik ga heel hard voor je duimen meis! Hoop op een VET positieve test! Hier vast wat HCG voor je : ****************************** ****************************** ******************************
doen we haha pfff k wor met de kwartier misselijker baba is nie meer leuk :S en jij voel je iets? grtjess
Ik ben niet misselijk nu.. wel met vlagen. Wel heel duizelig iedere keer als ik opsta! En veeeeel plassen zelfs snachts terwijl ik dat nooit doe! Ennn... stemmingswisselingen hahahaha.. arme man van mij hihi Ff spannend nog! Jij al stiekem getest?
hallo nee heb geslapen was zow misselijk en moe:s ik zat te denken meschien toch morgenvroeg testen dan weet ik waar ik aan toe ben meschien want ik word echt nie goed van da misselijke pfffffffffff grtjessssssssssssss
jah he! pfff ben ziek eej nie normaal heb kei erge koppijn als ik niet zwanger ben ga ik tog maar naar de ha want ik ben al dagen misselijk en ziek en duizelig baba maar het voelt niet als griep:s hoor je he! xx
4 nu... dus valt ook wel mee haha ik weet wel toen ik net van de pil afwas heb ik er anderhalf jaar overgedaan om te ontpillen ben een keer 3maanden niet ongie geweest da was klote ! k ben zo bang dat als ik morgen test dat het niks is maja we zien wel xxx