Het valt mee want wij wachten nog liever paar jaartjes snap je. Als ik wel zwanger ben dan is het altijd welkom. Maar we zien over een paar dagen wel weer. Begin denk ik gewoon weer met de pil als dat de test tenminste niet onbetrouwbaar maakt. jammer dat ie van jou ook nega is misschien over paar dagen wel raak. ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik moet rekenen omdat ik begin van de pilstrip drie was vergeten en die week toen ongesteld ben geweest niet ontzettend veel maar goed. groetjes
Op die manier, ja dan is het niet zo heel erg. Je moet volgens mij rekenen vanaf de dag dat je "ongesteld" wordt en dan 28 dagen... ongeveer dan want je cyclus is niet betrouwbaar nu! Als je het zeker wilt weten kun je ook de ha bloed laten prikken...succes meis
ik ben de 23/07 ongi geworden was niet zoveel en toen rond de 27 weer met de pil begonnen en was ik daarna drie dagen vergeten te slikken en werd ik 01/08 weer ongesteld dus denk dat ik dan vanaf deze periode moet rekenen wat denk jij?
Ja dan moet je idd vanaf 1/8 28 dagen nemen, dus dan ben je eigenlijk nog geen 7 dagen overtijd maar heb je morgen je NOD en kun je donderdag testen.. ik zit er denk ook paar dagen naast....
wat denk je wat ik het beste kan doen dan gewoon weer de pil slikke? en dan maar kijken of ik wel of niet zwanger ben want ben dan van plan om vrijdag of zaterdag weer te testen. ik weet niet of het schadelijk is :S
Ik zou de HA even bellen en bloed laten prikken dan weet je het vandaag nog en kun je verder gaan met de pil! De pil kan schadelijk zijn voor baby (hoeft niet) en het beinvloedt de testen niet....
hier nog een nega hoop dat ik snel ongie word kan ik weer verder met de volgense syclus wel gek want ik was zow misselijk etc..... maja xxxx houden jullie me op de hoogte?
Ohh vervelend meid... misschien ook nog te vroeg? we proberen het gewoon nog een keer.. ik denk dat ik vrijdag weer een testje waar als ongi er nog niet is...! We houden elkaar op de hoogte! xxxx
ja ik weet het niet heb er geen goed gevoel meer over en me buik doet pijn :S maja we zien wel xxxxxxxx
hoi cindy ik zou gewoon nog en keer testen wat een ex van mijn vriend die was bij de eerste test ook niet zwanger maar bij de andere twee wel, ik was iets te vroeg kan zo zijn dak vandaag of morgen ongesteld word had de verkeerde datum aan gehouden. Gewoon nog een test doen en afwachten oke
Hoi hoi, Kan idd dat we allemaal net te vroeg getest hebben! Of we gaan allemaal gewoon gezellig voor de volgende ronde (al hoop ik nog steeds dat we mei mama's worden!) Liefs Gina
Ik liep gelijk op met jullie dus was benieuwd of jullie al wat wisten.. jammer zeg neg. maar nog niet ongesteld dus er is nog hoop. Ik ben vandaag ongi geworden @#$!
Nee nog niet ongi.. nog ff afwachten en anders vrijdag of zat weer testen! Moet je je banner niet aanpassen haha.. dat is wel een echte olifantendracht anders haha! Groetjess
ik ook nog niet ongi jammer dat jij wel ongi bent geworden maar heb alweer een test in huis haha en we zien aant einde van de week wel weer
Jaa, ik heb ook nog een test. maar denk dat ik alsnog cb digi ga halen.... hahaha! Succes meiden! xxx
Weet niet of ie beter is hoor, maar bij die hoef je niet te zoeken naar een donker of heel vaag lijntje, hij geeft gewoon "zwanger"of "niet zwanger"aan is wel zo duidelijk....ja hij is 19,95 voor drie testen... dat is het nadeel!