zou het kunnen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cindy21, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    dus met 20 euro krijg je drie testen? vink wel mee vallen want die van de apotheek was ik al 10 euro kwijt huismerk

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja het is een digitaal dingetje en drie losse teststaafjes... valt ook wel mee, maar op deze site heb je er al zes voor 10 euro

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik had ze van clearblue de gewone maar ik las vanmorgen dat die meer hcg nodig hebben... dus weet het ook niet k ben zoveel moe de laatste tijd pfff is kloteee

xxxxxx

4. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    das minder cindy heb daar niet zo heel veel last van gelukkig wel spanning in mijn buik, als ik naar de wc ga dan komt er wel ontlasting enzo en dan is het nog niet over vreemd gevoel allemaal.

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Zo mijn banner is weer up to date (foutje had 2006 aangeklikt ipv 2007)
    Ik heb net maar eens wat ovutestjes ingeslagen via internet. Dat gaan we nu maar eens proberen wie weet helpt het.
    Meiden veel succes, ben benieuwd en ik hou jullie in de gaten! ;)

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hoi meiden,

Cin, ik ben ook heeel erg moe, zodra ik mn vriend zie kruip ik tegen m aan en ben ik weg (en dan heb ik het gewoon over de bank om zeven uur savonds) het is echt niet normaal.... ik hoop gewoon van de week uitsluitsel te hebben pffff!

Hoe is het nu met jullie?

xxx

7. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey gina

Ik heb op t moment best last van ongikrampen ik denk dat ik ongi ga worden want zo gevoel heb ik erbij. En vanochtend weer ontzettend beroerd ineens kon bijna wel overgeven maar goed ik kan dat al heel moeilijk dus dr komt niks. Heb ook wat lage rugpijnklachten. Maar kan ook wel s'ochtends doorslapen hoor, mijn vriend is net aant werk gegaan dus kruip erzo lekker in tot een uur of 11 ofzo als ik dan wakker word.
    aant het eind van de week weet ik meer.

groetjes

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ik heb ook idd ongi gevoel sunny, soort krampjes en trekkende buik.. alles is ook veel gevoeliger, denk ook iedere keer dat ik het ben geworden.. dus voor mij ook afwachten!ik kan ook niet spugen uit mezelf dus dat doe ik ook niet...haha gelukkig! spannend he.. denk dat ik zat test, samen met mn mannetje, als ik dan nog niet ongi ben geworden! Wanneer jij?

xxx

9. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    denk ook zaterdag zit er even wat daagjes tussen en durf ik het beter aan, wil nu wel een beetje zekerheid natuurlijk k stond gister onder de douche en ik zo voelen aan mijn baarmoeder maar die was keihard en het trekt ook maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Tsja dan is het moeilijk te zeggen van goh zou ik nu ongi worden of ben ik toch zwanger vind t wel spannend allemaal. En heb ook zo'n gevoel of houd je lichaam je voor de gek. schijnzwanger ofzo haha

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja geloof dat we daar allemaal last van hebben haha... maar ja, als goed is moeten we binnenkort hoe dan ook zekerheid krijgen! Wat is er trouwens met je banner aan de hand?hahaha...

11. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hahahahaah geen idee joh zal ff kijken was me nog niet opgevallen

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hahahaha... is wel een heeeeeele lange cyclus zo! hihi..

13. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hahaha ja gelukkig is dat niet t geval maar nu is ie weer goed:D

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja kijk hahaha dat klopt beter ja... ik ga m denk ook ff aanpassen.....

15. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ow? klopt ie niet dan? mare ik ga weer op 1 oor we horen nog.

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou heb m ff naar nod donderdag gezet, weet nog niet goed hoe cyclus loopt, dus doe het ff zo....
    oke slaap lekker, wou dat ik ook nog ff kon maar helaas half acht begint werkdag weer!

Doeii xx

17. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ow zo oke. Werkse dan he ik moet morgen en vrijdag weer ff er tegen aan dan 7 uur beginne.

doei doei xxx

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Bedankt he.. slaapse!
    Doeii xx

19. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik heb al 2weken ongiegevoel dus da wil niks zeggen haha

bij mijn nog niks!
    ben wel heel veel moe zware ogen en ben weer 2uur wakker geweest vanachtmaja komt goed

grtjessssssssssss

20. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    grr denk je lekker te kunnne uitslapen belde iemand van de winkel of ze de koelkast tussen 10 en 12 konden brengen, nou ja vooruit maar.
    Had net ineens last van verschrikkelijke kramp en dacht dak ongi was, maar nog steeds niks. Vreemd lichaam hoor want dat zit ik op de wc en komt er ontlasting kan de hele dag wel blijven zitten tis geen diarree of maar goed steeds kleine beetje :(

Deel Deze Pagina