Hoi Meiden, Hoe is het met jullie? Bij mij wordt ongi gevoel ook steeds erger maar er is ook nog niks.. hmmm... ben wel errug benieuwd nu hoor! Enne.. wc tja ene dag kan ik de hele dag door idd en de andere dagen komt er niks... xx
bij mij gaat t wat op en neer. Heb een hele tijd in de middag nergens last van gehad, maar nog steeds niet ongi.
ja maar de krampen zijn niet weg gebleven hoor want zijn alweer terug. we zien eht over en paar weken wel, als het wel positief is dan is het welkom en zijn we er blij me en als het negatief is, dan zien we over een aantal jaar wel weer
wanneer ga jij weer testen sunny85? ik heb niks in huis dus ga denk ik vrijdag ochtend testen als nog niet ongie ben maar me er eigenlijk nie zow druk om nu..... we w8en wel af... ow en sunny ik vertelde je van dat ik de hele tijd naar de wc moest............. nog steeds pfffffff alleen nu zeg ik net tegen me vent wa hebben wij gister gegeten en we waren uit eten geweest haha wask vergeten....denk dat da eten nie goed was whahahhahahahahahahahah heb di nog noooit ghad hahahha moes er wel mee lachen xxxx
hahahah maakt nie uit vergeetachtig he hoort der ook bij geloof ik. Mare ik ga of vrijdag of zaterdag weer een test doen. Mare was het etentje wel lekker?
ik denk dat ik dan ook maar ga testen... jah was zeker wel lekker haha ma meschien wast vlees nie goed gaar of zow:s whahhahaha ik weet het ook nie doet gewoon pijn aan men kont hahahha grtjessssss
hahahaah oke duidelijke taal hihi. t kan maar zo. Mijn ouders en ik hebben toen bij een chinees restaurant in voorthuizen salmonella opgelopen, maar dan ben je echt goed ziek hoor
pfffff das ook lekker dan nee da heb ik ech nie gelukkig ben niet ziek! maar das echt wel lullig daar zal je ook wel nooit meer komen denk ik haha grtjess
nou nee niet met plezier. het heeft zelf een dik jaar geduurd voordat ik weer aan chinees dacht want daarvoor zat ik al vol als ik het woordje chinees hoor haha