Sedert enkele dagen heb ik last van witverlies en daarnet ging ik naar het toilet en was het eigenlijk wel heel veel. Het is zeker geen schimmelinfectie. Het is echt wit en niet doorzichtig. Wat betekent dit? Ik moet binnen 10 dagen m'n maandstonden krijgen, ben al een kleine week ovulatietesten aan het gebruiken maar tot nu toe enkel de eerste een licht streepje, alle andere negatief. bedankt!
Ik lees mee! Ik heb dat toevallig ook, veel witverlies en over 9 dagen verwacht ik ook m'n menstruatie. Aangezien ik vrij kort ben gestopt met de pil weet ik nog niet wat 'normaal' is, maar volgens mij heeft je hele cyclus ook elke keer ander slijm. Ben benieuwd of anderen dit ook hebben!
Hallo Sammeke, Kan het zo zijn dat jij jouw eisprong nog niet gehad hebt? Vooral veel slijm kan wijzen op een naderende eisprong. Blijf nog even doortesten! Temperatuur je ook toevallig of niet? 14 dagen na je eisprong is ongeveer je menstruatie. Hopelijk word je wat wijzer!
Ik denk dat je ei nog moet komen sammeke, zodra dit meer vloeibaarder wordt en helder als rauw eiwit dan komt je ei eraan. Daarna wordt weer wit en plakkerig tot niks meer
Bedankt. Heel vreemd allemaal hoe je lichaam werkt. Ben al gans de week enorm emotioneel, heb erg pijnlijke borsten en extreem vermoeid. Ik blijf testen met de ovulatietest en zal afwachten. Heel vreemd m' cyclus. Ben al aan dag 21 van de 32. De eisprong valt wel heel laat dan. Ik temperatuur eigenlijk niet nee. Als het deze maand opnieuw negatief is, zal ik dat volgende maand eens beginnen doen. Bedankt voor de reacties!
Ook ik had deze maand ineens 1 dag last van enorm veel witveries, Ik temperatuur ook, al snapte ik er deze maand helemaal niets vAn. Ik was er heilig van overtuigt dat ik mijn eisprong al gehad had rond dag 13. Normaal heb ik dan ook ongeveer mijn ei. Nu had ik mijn ei dus op dag 17 nu dus ook duidelijk aan de temperatuur te zien Ik heb in december een miskraam gehad en ook de vorige maand erg veel last van zwangerschapskwalen. Nu dus helemaal nergens last van behalve enorm moe maar dat kan ook door de verhuizing komen en veel werken. Alleen nu blijft het witveries aanhouden 1 dag enorm veel en nu nog steeds de hele dag door een beetje. Normaal gesproken heb ik praktisch nooit geen afscheiding. Weet nog niet wat ik er van denken moet, behAlve dat ik die afscheiding dus echt heel vreemd vind.
Hoi allemaal, Ook ik heb hier last van.. De afgelopen dagen is het steeds iets en dan echt wit en plakkerig.. Geen idee wat of het is. Ben nu wel net gestopt met de pil. Wel extra geklust in de tijd dat ik witverlies zag dus wie weet