Eind maart heb ik helaas een miskraam gehad bij ongeveer 7 weken en daarna steeds bloedverlies gehad. Nu had ik eindelijk een positieve ovulatietest, maar.....ook een licht positieve zwangerschapstest....! Vreemd.....vast een foutje.... Wat denken jullie??
Je hebt nu voor het eerst een positieve ovutest deze ronde? Hoelang test je al met ovutesten deze ronde?? Helaas kan een zw test ook op het lh hormoon reageren.
Ik heb iets van 4 dagen geleden ook een test gedaan (ovu en zw) en op beiden was niets te zien. Nu voelde ik vanalles in mn buik dus toch maar weer kijken of er een eisprong aan kwam (heb dus geen idee van mn cyclus, die is er nog niet echt) Maar weet ook dat een zwangerschapstest op een ovulatietest kan reageren (dit verwacht ik ook eigenlijk) Maar dan nog ben ik er erg blij mee....heb ik eindelijk weer een eisprong!! (heeft even geduurd..) In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
ik zie wel wat maar vraag mij af of ie roze is. Je hoort soms dat een zwangerschapstest op een eisprong reageert. Anders overmorgen nogmaals eens testen
Ik zie ook wel iets, maar zou hem nog niet positief noemen. Hoop natuurlijk van harte dat hij mooi op gaat lopen. Wanneer ga je weer testen?