Veel te vroeg ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1803, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik heb een hele rare maand en vroeg me af of er meer vrouwen last van hebben gehad. Ik ben 28 juli ongi geweest dat was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Deze ongi duurde 4 dagen. Vorige week dinsdag begon ik weer te vloeien tot aan vandaag toe gisteren avond werd het ineens veel meer en vloei nu als een menstruatie. In het totaal heb ik dus maar 4 dagen geen bloedverlies gehad. Erg frustrerend. Ik heb woensdag een ego gehad van mijn baarmoeder en eierstokken en dat zag er allemaal keurig uit geen vleesbomen of cyste. Wel kon ze zien dat mijn eisprong al was geweest wat ook heel vreemd is want die zou gisteren pas zijn. Wat nu dus betekend is dat ik een cyclus van 14 dagen zou hebben. Wat moet ik doen? Afwachten of toch huisarts bellen? Het is de eerste keer dat dit gebeurd.

2. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.721
    469
    83
    Vrouw
    Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen, dan ga je niet met een naar gevoel het weekend in!
    Hoe is je cyclus normaal?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had na het stoppen met de pil ook een tijdje van die korte cyclussen.
    Na onderzoek van gyn en temperaturen bleek ik een ovulatiebloeding te hebben welke ik aanzag voor een menstruatie. Misschien is dat bij jou ook het geval?

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dit is wel heel toevallig...mijn laatste menstruatie ook 28 juli en sinds woensdag weer bruin/bloedverlies dat steeds meer en erger lijkt te worden! Ik dacht in eerste instantie aan een ovulatiebloeding, maar het lijkt toch meer op een naderende menstruatie! Zit ook met mijn handen in mijn haar...ben tegenwoordig zo wat de helft van mijn cyclus met bruinverlies en bloed bezig, dat zal het zwanger worden niet bevorderen! Ik heb daarom besloten maandag naar de huisarts te gaan! Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat! Bloed je nu nog steeds?

5. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Mijn cyclus is normaal 25 a 26 dagen. Ik heb vandaag gebeld en de huisarts vertelde dat ik me geen zorgen moet maken omdat alles er op de echo goed uit zag. Hij denkt dat mijn hormonen uit balans zijn. Ik moet dit volgens hem gewoon als een ongi beschouwen en vanaf nu weer gaan rekenen. Toch test ik voor de zekerheid nog wel. Heb nog steeds bloedverlies en moet echt wel een tampon dragen. Het voelt niet als een normale ongi maar ga er wel vanuit dat het het is. Na bereking uitgaande dat dit mijn ongi is zou de eisprong vorige week op de dinsdag plaats gevonden moeten hebben precies op de dag dat ik ben gaan vloeien. Dit kan ook kloppen want had toen een ovulatie test gedaan en die pakte donkerder uit dan de rest van de testen later maar was op dat moment niet positief. Zie ook andere topic die ik erover geopend heb.

6. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Hallo allen

Hier ook onzeker.
    Na stoppen van spiraal in maart sinds mei ongi. Na 17 dagen 6 dagen bruin verlies. Dacht ovu bloeding. 16 dagen later 1.5 dag rood 17 dagen 5 dagen menstruatie. Toen 16 dagen heel raar. Begonnen met rose bloedverlies toen dag niks toen twee dagen slijm tot dr bruin toe toen vooral met afvehen wat rood en dat is al twee weken. Grr en nu al twee dagen met fors slijm erbij.
    Ben normaal nuchter. Nu lastig.

7. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Wanneer kan je testen?

8. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Mijn vriend en ik zijn nu half jaar bezig. Ik gebruik al 2 jaar geen anticonceptie meer. Maar vanaf dat we bezig zijn moet ik zeggen dat iedere maand bij mij weer anders is. Heel raar is dat het lijkt er op dat vanaf dat we bezig zijn heel mijn lichaam/cyclus van streek is.

9. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Geen idee. Weet niet meer waar ik van uit moet gaan. Laatste test was 15 juli.

Deel Deze Pagina