hoihoi, wij zijn nu sinds februari aan het proberen om zwanger te worden maar tot nu toe zonder succes. mijn cyclus is van 43 naar 28 dagen gedaald sinds februari en dus ad ik mijn menstruatie vorige woensda verwacht of tot maximum vandaa ergens (34 dagen nu) het maximum zou 3 september zijn (volgende week donderdag) want dan zou ik weer op 43 dagen zitten. Ik heb af en toe wat menstruatie krampjes gehad maar voor de rest niets, vandaag heb ik er wel een testje tegenaan gegooid (niet met ochtend urine) maar die was negatief. ik heb de laatste aantal dagen aan mn baarmoeder gevoeld en deze voelt niet hard maar ook niet zacht, aan de zijkant is het wel vri hard ook zit hij wat hoger dan normaal. toen ik daarstraks nog eens ging voelen aan mn bmm kreeg ik wit dikker plakkerig slijm mee, mij is altijd verteld dat je dan zwanger kunt zijn. maar m'n test was negatief en is op dit moment aan de test kant zowat 'uitgeveegd' lijkt het, weet niet hoe dat dit komt.. wat kan ik nu het best doen? afwachten tot 3 september en dan evt naar de HA, in het weekend nog eens een testje doen of contact opnemen met de HA?
Ze zeggen idd dat je altijd uit moet gaan van je langste cyclus. Heb je ovutesten gebruikt en getempt ? zodat je weet wanneer je ei was ??
Ik heb regelmatig dat soort slijm naar mijn NOD toe en net voordat ik ongesteld wordt, dus ik link dat totaal niet aan zwanger zijn eigenlijk. Ik had wel veel meer afscheiding toen ik net zwanger was. Als ik je goed begrijp, weet je niet wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden? Ik zou dan echt afwachten, in ieder geval tot 3 september.