Nu kunnen jullie goed genoeg mijn grafiek meekijken.. Je ziet de daling en stijging heel goed.. Alleen heb ik een vraagje, ik dacht op cd19 mijn eisprong te hebben gehad... Want op cd20 is mijn temperatuur gestegen.. Maar op ff laten ze zien dat mijn eisprong op cd20 is geweest??!! En wat vinden jullie van mijn temperatuur, duidelijk een eisprong gehad toch?! En wanneer daalt de temp als ik ongesteld word?!
Dat komt waarschijnlijk omdat de temp op cd19 nog onder de baseline zit. Je temp fluctueert, pas zodra hij boven een grens uitkomt (ze horizontale rode lijn) is het een stijging. Volgens je andere data, je eiwitslijm twee dagen daarvoor kan het ook goed kloppen dat je ei op cd20 is gesprongen. Ik denk dat je inderdaad een eisprong hebt gehad. Bij mij daalt mijn temp tijdens de 2e dag van menstruatie en daarna verder naar de basale temp.. Maar kan bij jou anders zijn.
je eisprong is zoals ik kan zien op cd20 geweest, want daarna is je temperatuur boven je 'normale temperatuur' die je voor je eisprong had gestegen. FF heeft je eisprong dus goed gezet. als je ongesteld wordt zie je je temperatuur op een gegeven moment dalen ( meestal 1 of 2 dagen van tevoren ), al ligt het er aan hoe lang je LF is. ik had zelf maar een LF van 10 dagen, anderen rond de 14 dagen. dat is erg verschillend. wellicht kun je je bericht bij het kopje temperatuurkaartjes neerzetten? daar zijn nog meer anderen die zich bezighouden met temperaturen en kun je wellicht meer antwoorden op je vraag krijgen. Succes!
Zet cyclusdag 10 eens op discarded. Ik vind dat namelijk een rare uitschieter naar boven. Kijken wat ff dan doet.