Ik zie hem ook! (MAARRR ik heb van deze test al heel vaak valse plusjes gezien de laatste tijd) Misschien morgen of overmorgen even een kruidvat of digitale clearblue doen?
Ik zie het streepje vrij duidelijk hoor en oplopende testen is een goed teken. Als ik jou was zou ik testen met de Kruidvat 2 voor 5 euro. Die zijn goedkoop en gevoelig.
Ik durf je nog niet echt te feliciteren ookal is er best duidelijk een streep te zien! Ik had namelijk ook tot 2 keer toe zo'n streep alleen waren de andere testen helaas negatief. Ik duim voor je meis, hou ons op de hoogte!
Ik ben net pas van de pil af en dit is ronde 1 dus heb geen idee hoelang mijn cyclus zou moeten zijn maar ik denk dat ik nu toch wel een btje stiekem mag bedenken dat ik zwanger ben toch.. Of niet .. (Na de eerste twee fotos en nu deze )..
Hahaha.. Ja, gezien mijn cyclus onregelmatig is en dit ook mijn eerste keer, eerste ronde.. Dacht echt dat het ff niet waar kon zijn ! Maar ik voel me goed.. Ben happy! Erg spannend !!!! Dank jullie wel allemaal..
Herkenbaar tafereeltje met al die verschillende testen Gefeliciteerd ! Dat is mooi zeg in de eerste ronde