6 DPO en onwijs moe, Herkent iemand dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lizzie93, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Haai meiden

Ik ben nu 6 dpo en ben echt onwijs moe, ook de afscheiding is weg
    (normaal heb ik dat heel veel na het ei)

Zondag op maandag nacht had ik kramp in mijn maag en onderbuik, ik had verwacht dat ik ook de buikgriep zou krijgen maar daar heb ik verder totaal geen last van. Alleen heel erg moe.

Herkent iemand dit, of is het toch iets anders?

2. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zit nu ook op 6dpo, maar buiten gevoelige tepels/borsten (zoals elke cyclus) nergens last van.. af en toe wat steekjes maar dat was ook bij de vorige cyclus.
    Extreem moe herken ik dus niet.
    Mijn afscheiding is de dag na de eisprong 1dagje helemaal weg geweest en nu dik/creamy afscheiding maar niet heel veel.
    Temperatuur je ook?

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier nog iemand op het wachtbankje.
    Ik ben 9 dpo en voel ook niets. Behalve erg verkouden (al lijken mijn klachten meer op hooikoorts, HUHHH) echt niets. Ja, af en toe gevoelige tepels maar dat heb ik altijd in de week voordat ik ongesteld moet worden. Vanochtend werd ik trouwens om 05.00 al wakker ;).
    Pff, wachten duurt lang he. Zeker als je niets hebt om je aan vast te houden (bijv. een raar, overduidelijk symptoom haha).
    Heb deze ronde overigens wel heel duidelijk vlak voor de eisprong aanhoudende krampjes gehad bij mijn linker eierstok. Ik had pregnyl op zaterdag 8.00 gezet en de krampjes duurde zondagmiddag ong. van 14.00 - 17.00. Na een paar uur was het verdwenen dus mijn ei is wel gesprongen die dag ;)

4. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Oke, ja mn borsten zijn ietsje gevoeliger. en verder tempratuur ik niet. deze ronde voor t eerst begonnen met ovulatie testen.

Beide nog maar even wachten dan :)

5. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jaa idd, spannend!
    Ik ben gaan temperaturen om te kijken of ik wel echt een eisprong had gezien de pcos.

Ik ga duimen voor ons 😁

6. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Lizzie93,

Gister vertelde ik je dat ik het extreem moe gevoel niet herkende..
    vanmorgen opgestaan alsof ik maar 1 uur geslapen had *gaap*
    Ik ben benieuwd hoe het in de loop van de dag gaat.
    Hoe voel jij je?

7. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Hee! Ja vreemd he.

Ik ben nog wel moe maar minder dan maandag, verder zere, gespannen en grotere borsten en mijn afscheiding is nog steeds weg.

Ik heb t gevoel dat t gelukt is maar ik durf t niet uit te spreken of te testen. Tis nog vrij vroeg maar t zijn wel symptomen die ik normaal echt niet heb.

En hoe voel jij je? Op hoeveel DPO zit je?

8. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag 10dpo, nog steeds gevoelige borsten en ook wel wat ongikramp.
    Vorige cyclus luteale fase van 12dgn dus ben bang dat mijn ongi eraan gaat komen.
    Ik heb gister getest, veeel te vroeg en uiteraard negatief. Heb jij al getest ondertussen?

9. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Oke!, nou even afwachten dan maar.

Ik ga denk ik morgen testen, ik blijf nog steeds een apart gevoel hebben rond de baarmoeder en liezen en mijn borsten doen echt zeer. Daarnaast blijft mijn afscheiding ook uit, normaal heb ik het na mijn ei veel. Dus qua symptomen zeg ik ja, er is echt iets anders.. maar toch twijfel, ben zo bang voor een negatieve test :(

10. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL

Ik snap je gevoel wel hoor, dat je bang bent voor een negatieve test.. ik ging gister wat drinken met vriendinnen dus dacht dan maar ff een testje.
    Nu wil ik eigenlijk niet meer testen voor de 12dpo, weet niet of ik het vol kan houden.

Ik heb het gevoel dat mijn ongi eraan komt, zeurderig gevoel onder in de buik.

Ik ga voor je duimen dat je met mooi nieuws 2017 in gaat! Hou je me op de hoogte als je getest hebt?

Deel Deze Pagina