Hee meiden, Vanaf morgen zou ik kunnen gaan testen. Of er iets uit gaat komen zal me benieuwen.. Ik heb sinds een paar dagen zeer gevoelig tot pijnlijke borsten en mijn urine ruikt heel anders dan dat ik gewend ben. Zou het eindelijk zover zijn? Ik hoop het!
Ja spannend!! Ik heb zaterdag getest... negatief Mijn NOD was zondg of maandag. Maar nog steeds niet ongesteld. Bij mij voelt t dit keer niet alsof ik ongesteld moet worden... alleen last van mijn liezen en een beetje duizelig. @baby94 hoe lang zijn jullie al bezig? Ik bijna 2 jaar.... duurt lang
Ik ben al zo'n 2 a 3 jaar gestopt met de pil. Niet omdat ik toen al zwanger wilde worden maar omdat ik zoveel verschillende anticonceptie pillen heb gehad en nergens echt goed tegen kon, of het werkte niet fatsoenlijk. We zijn nog maar een aantal maandjes bezig.. ik heb zelf altijd het gevoel gehad dat ik niet zwanger kan worden. Waarom? Geen idee, altijd al dat gevoel gehad.. Jeetje, jullie zijn al een tijdje bezig dan! Hopelijk mag er snel resultaat zijn! Zal duimen voor je...
@Baby94: wat spannend, weet je inmiddels al wat? Wij zijn ook bezig voor de eerste en het wachten begint nu best vervelend te worden, zitten in de 6e ronde nu. Wat jij zegt over dat je het gevoel hebt dat je niet zwanger kan worden dat heb ik ook en ook altijd al gehad, gek he? Echter volgens naald en draad/ pendelen (of hoe het ook heet) krijg ik 3 meisjes . Niet dat ik nu heel erg geloof in dit soort dingen maar bij iedereen die ik ken is het wel uitgekomen. Hoeveelste ronde zitten jullie?