wie heeft ervaring met de vroege test van BioSynex? We zijn op vakantie en deze is de enige die ze hadden. Testje net gedaan (middagurine) met 8 of 9 dpo. Foto is genomen met de tablet de kleuren zijn erg flets. Streepje is roze. Bekijk bijlage 698856
Ik ken het merk niet, maar aan 8 of 9 dpo is dit al een best duidelijke streep! Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik ken het merk niet, maar als het streepje roze is lijkt hij mij positief. Voorzichtige felicitatie alvast
bedankt voor de reacties! In de bijsluiter staat dat de test een gevoeligheid heeft van 10. Normale vroege testen zijn 12? ik ben ergens wel bang voor een valse positief. ik twijfel om te wachten tot we weer in Nederland zijn of dat ik morgen op zoek ga naar een andere test.
Wat vinden jullie van dit streepje? Het streepje kwam na een minuut maar ik vind hem wel licht. Moet er bij vermelden dat ik eroverheen geplast heb en niet in opgevangen urine heb gehouden. Misschien heeft dat effect op de test? vandaag ben ik 11 of 12 dpo
Welke test is dit? De eerste test was van maandag, dus dan had ik deze vandaag wel duidelijker verwacht als ik eerlijk ben.
Heb je er nog 1 van deze, want ik zou dan even met dezelfde test blijven doortesten om te kijken of er wel oploop zit.
Ik zie wel wat hoor, maar idd erg licht. Volgende test misschien gewoon ff urine opvangen in een bekertje