Hoi, ik weet even niet meer waar ik aan toe ben. Vandaag twee testen gedaan. 1e test van cb de digitale. Gaf aan niet zwanger maar de teststrook had 2 strepen. Later zo'n pipet test van kruidat en gaf niets aan. Ik loop de laatste week zeker 1x per dag naar de wc omdat ik over moet geven, heb steeds steken in mijn onderbuik. Ook draag ik al een aantal dagen een verschrikkelijke bh omdat mijn borsten erg veel pijn doen... Zal ik nu gewoon ongesteld worden of kan ik alsnog zwanger zijn? Zijn er hier zwangere vrouwen die pas lang na nod positief getest hebben? Alvast bedankt allemaal, liefs Luna
wat een onzekere situatie! Vervelend. Volgens mij heeft de digitale test van cb altijd 2 strepen op de teststrook en mag je daar eigenlijk niet naar kijken. misschien moet je nog even afwachten of de huisarts om advies vragen. Veel succes hoor!
Hoi Chantje, ik ga nog maar even wachten. Had de huisarts al gebeld maar hij kon er niets over zeggen. Omdat ik vaak bij hem ben vanwege mijn migraine die ik altijd had voor de menstruatie en hem nu vertelde dat ikdat nog niet had. Had hij zelf goede hoop... Maar vond dit nogal een voorbarige uitspraak van hem. bedankt voor je antwoord.
Ik heb ook pas een dikke week na mijn NOD zwanger getest, eerste 2 testen waren negatief, na een week nog maar getest en nu ben ik al ruim 7 maanden mama! Ik duim voor je dat het raak is!
Er zijn best een heleboel meiden die pas later positief testen. Er zijn al een aantal topics over geweest. Misschien even de zoekfunctie gebruiken.
Hoi, Het ligt er natuurlijk ook aan of je regelmatige cyclussen hebt. Misschien komt je ongi nog maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je pas laat positief test! Veel succes!
prinses bedankt nog voor het antwoord, kun je ook zoeken op onderwerp hier? dib ik ben nu 3 dagen overtijd en weer negatief getest vandaag. zal wel ongi worden. Cyclus is nu al 8 maanden precies 28 dagen dus is nu wel een uitschieter.