he meiden, vertelde ik 2 weken geleden nog dat ik zwanger was en dat we zo gelukkig waren! Nu is het helaas mis. Vorige maand overleden mijn opa en oma 2 weken achter elkaar, mijn oma plotseling (lag de hele dag al dood in huis) en anderhalve week later overleed mijn opa ook (die had keelkanker). Nu hadden we eindelijk een positief en gelukkig nieuws en dan overkomt ons dit. Ik had vorige week al last van wat licht bloedverlies, de vk gebeld en die zei dat er nog weinig aan de hand was. Echter begon ik gisteren heel hevig te bloeden, ik had 's avonds ontzettende pijn in mijn onderrug. Het bloeden hield maar niet op. Echt donkere slierten (sorry voor de onsmakelijke details) en wat stolseltjes. Ik ben vanochtend naar mijn werk gegaan en heb het 3 collega's (1 mannelijke en 2 vrouwelijke die beiden ook in tranen waren) in vertrouwen verteld. Die hebben me naar huis toegestuurd. Morgen blijf ik nog lekker een dagje thuis. Ik ben zo ontzettend verdrietig! Voel me echt ontzettend rot. Helemaal nu mijn broer ook papa word, mijn schoonzusje is de 3 "kritieke" maanden voorbij. Ik gun het hun echt van harte, maar het blijft wel moeilijk. Nu was ook nog even mijn vraag hoe lang het duurt voordat je weer echt ongesteld word (of moet ik dit nu als ongesteld zien?) en voordat je weer vruchtbaar bent? Ik wil alle meiden die dit meegemaakt hebben heel veel sterkte wensen, ik weet nu hoe het voelt........... Liefs, Mandy
Hoi meis Wat naar allemaal. Ik heb ook hetzelfde meegemaakt helaas. Ook met ongeveer 6 weken een mk in juli 09. Het was de eerste ronde en gelijk raak. Ik kreeg ook ineens hele erge pijn in mijn onderrug en verloor dezelfde dag het vruchtje nog. Toen ongeveer nog 4 dagen gebloed. Mijn menstruatie kwam precies 1 maand na de mk weer op gang. Wij hebben in de tussentijd gewoon geklust' Na deze menstruatie heb ik ovulatie testen gebruikt(deze maand) om zo een beetje mijn ei op te sporen, ook getempt. Nu had ik 11 sept alweer een posi ovutest dus vruchtbaar ben je als het goed is weer snel. Bij de 1 kan het wat langer duren dan normaal. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn? Of wil je even een pauze inlassen? Groetjes
Ik leef heel erg met je mee!!! Weet hoe het voelt. Je wereld stort in! Ik heb een mk gehad met 5.5 week 5 dagen gevloeid. De verloskundige zei dat we geen menstruatie hoefde af te wachten. we zijn gelijk weer gaan klussen en zie mijn banner. Ben dus niet meer ongi geweest. Dit gun ik jullie ook heel erg! sterkte meid en onderschat niet wat er met je/julie gebeurd! sterkte
ook ik wil je sterkte wensen , en hoor indd van veel meiden dat je vrijwel meteen weer zwanger kunt worden x
Dank jullie wel meiden voor jullie lieve woorden. Ik wil geen pauze inlassen, wil het gewoon graag weer snel proberen. Hoop dat het bloeden niet te lang aanhoudt. Pfff wat kan een mens zich dan ellendig voelen zeg! Ik leef ook allemaal met jullie mee...en hoop ook voor diegenen die nog niet weer zwanger zijn dat het snel mag gebeuren! Liefs!
Hai! Wat ontzettend rot! Hier ook een miskraam met ongeveer 6 weken. De huisarts raadde mij aan om nog een ongesteldheid af te wachten, zodat we beter zouden weten hoe lang je zwanger bent als je weer zwanger zou raken. Maar dit hebben we dus niet gedaan. En maar goed ook! Ik was gelijk weer zwanger, en in oktober verwachten we dit kindje. Het schijnt dat het weefsel in de baarmoeder wat zachter is na een miskraam, en dat is dan een gunstige omgeving voor een eitje om in te nestelen! Ik zou er dus gelijk weer voor gaan! Ik weet trouwens precies wanneer mijn ovulatie was, omdat we ovulatie-testen hadden gebruikt. Werkte perfect! Sterkte! Maar probeer moed te houden voor de toekomst!
Ook hier heel veel sterkte. Ik weet wat je meemaakt want ook ik heb een mk (weliswaar een ma) gehad. Liefs, mamaT
Hai meiden, ik ging net naar de wc en het bloeden is zo goed als wat gestopt! Het heeft dus 2-3 dagen heel heftig gebloed en nu heb ik al bijna niets meer.....Ben heel benieuwd hoe dit nu verder gaat aflopen. Ga zowiezo de 28e nog naar de verloskundige voor de echo om te kijken of alles schoon is.... Fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt en het met jullie kunt delen.. Liefs!
Superveel sterkte! Wat rot dat er zoveel na elkaar gebeurt ook nog... 3 mensen kwijtraken in zo'n korte tijd... Je vlindertje is nu vast bij je opa en oma. Ik heb zelf pas een mk gehad met 16 weken, en wacht nu 5 weken op een cyclus... Hoop dat die snel gaat komen... (en de mk zelf telt niet als ongesteld nee, want je lichaam moet nu een heel nieuwe cyclus op gang laten komen)
Heel veel sterkte!! Helaas weet ook ik hoe verdrietig het is! Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent en je snel een goede zwangerschap mag meemaken!
He meiden, daar ben ik even weer. Heb eergisteren met de vk gebeld en ze zei dat ik a.s. maandag wel gewoon moest komen. Kijken of alles schoon is en dat ik het dan achter me kan laten. Heel stom maar ik blijf stiekem een beetje hoop houden, we hebben 5 tweelingen in de familie van mijn moeders kant. Wat als ik nou zwanger was van een tweeling en dat we er misschien eentje zijn verloren?? Maar ik denk dat ik mezelf helemaal gek loop te maken zo. Maar ik heb maar 2 dagen hevig gevloeid. Daarna was het over en nu had ik ineens vanmiddag een hele felle steek onderin mijn buik. Ik heb het gevoel dat ik een dikkere buik heb dan normaal en mijn buik is van onderen ook gewoon keihard. Zou er dan toch nog een babytje kunnen zitten? Ik weet dat dit eigenlijk vragen is naar de onbekende weg omdat jullie ook niet overal antwoord op hebben en dat de echo mij pas uitsluitsel kan geven, maar misschien heeft een van jullie hetzelfde meegemaakt en wil die ervaringen met mij delen? Ik sprak namelijk van de week mijn vriendin en haar collega was ook zwanger van een tweeling en begon ook heel erg te bloeden en bleek uiteindelijk dat ze er ook eentje verloren was.... Pfff hoop dat het snel maandag is!
pff sterkte! bij mij duurde het vloeien na een mk bij 9+3 een week. de eerste maand bleef het hcg in mn lijf waardoor ik wrs geen ei heb gehad, de tweede maand was ik weer zwanger! het lijkt nu allemaal goed te gaan (na 3 goede echo's)... ik hoop dat het voor jullie ook weer snel zo mag zijn!
mandy: ik hoop voor je dat er toch nog een beebje in je buik zit! ik heb bij deze zwangerschap ook weer veel bloedverlies gehad bij 6 en 7 weken. Na de eerste keer bloedverlies (duurde anderhalve dag), dacht ik echt dat het weer mis was, het was heel veel (geen stolsels trouwens), hebben we meteen een echo gekregen daar zagen we een prachtig miniscuul vruchtje met een kloppend hartje! maar er zat een hematoom ( een soort blauwe plek) in mn baarmoeder die het enorme bloeden veroorzaakt. Die zit er nu nog ,ik kan dus zomaar weer gaan bloeden, maar dat is dan van dat hematoom... ik hoop het beste voor jullie!
He meis, hartstikke bedankt voor je reactie. Dit geeft me toch stiekem weer een beetje hoop, maar aan de andere kant ook niet omdat ik wel stolsels verloren ben. Ik hou je op de hoogte. Thanks! liefs!
Mandy, heel veel sterkte meid. Ik weet hoe helaas ook hoe het is. Probeer positief te blijven, ook voor jou zal ooit de zon weer stralen
Ik heb precies hetzelfde gehad! 2 dagen ontzettend bloeden met krampen en stolsels. Na een week een echo en daar zat gewoon een kindje met kloppend hartje! Ze is nu 14 maanden . Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo is maar hou er rekening mee dat het toch allemaal weg is (al vind ik dan dat je erg kort bloedverlies had) Nog 2 nachtjes en dan weet je meer.
Pfff jeetje dit geeft me dan wel weer ontzettende hoop zeg! Dus het kan toch goed gaan! Vind het nu helemaal spannend om maandag heen te gaan. Fijn om te weten dat er nog meer zijn die hetzelfde als mij gehad hebben. Maandag meer... Liefs!
vriendin van mij heeft bij haar beide zwangerschappen rond de 6 weken een kindje verloren, waren beide keren en tweeling. Dus het kan wel ja... Ik hoop het voor je!! ik heb bij mijn zoon wel 4 dagen bloedverlies gehad en toch een gezonde zoon gekregen sterkte en ik duim voor je maandag!