Hoi meiden, Ik heb wat vraagjes, want ik voel me een beetje onzeker over mijn lichaam worden... Ik heb op 10 augustus een curretage gehad omdat het hartje van ons kindje er met 8w4d mee gestopt was... Een tijdje er na begon mijn nieuwe cyclus (deze cyclus dus) op 11 september. Nu heb ik al ongeveer een week ontzettend veel afscheiding. Ik ben ook met ovutestjes bezig, maar ze worden maar niet positief! Sinds gisteren worden ze wel ietsje donkerder maar nog niet overtuigend genoeg. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Zou ik nog wel een eisprong gaan krijgen?
Hoi Meid, Sterkte meid met het verwerken van de MK. Ik heb begin JUli MK meegemaakt (9wkn en 3 dagen en toen de MK kwam was ik al 12 weken), spontaan opgang gekomen na 3wkn wachten ivm geplande vakantie. Na de MK heb ik de 1e maand veel gevloeid, bloed en stolsel verloren....wachten....wachten op een cyclus en die heb ik de 1e maand maar voorbij laten gaan wat wel moeilijk was. Ik kwam gelukkig weer snel in normaal ritme, maar vorr mijn gevoel duurde het HEEL ERG LANG!!!! Huisarts en VK vertelde dat je lichaam na een MK een herstel fase nodig heeft....soms kan dat wel 3 maanden duren....pffft daar wordt je niet vrolijk van als je dat hoort. Gelukkig ben ik nu weer in een ritme aan het komen en zijn we aan het klussen voor weer een zwangerschap. Helaas meid heb je het nu niet zelf in de hand en kan ik me heel goed voorstellen dat je onzeker wordt van je eigen lichaam. Ik wahct nu ook op de ovulatie....zou vandaag of morgen moeten zijn, testen zijn nog negatief en ben nu beetje onzeker of ik deze maand wel een ovulatie ga krijgen net als jij. Meid laat je vooral niet gek maken of denken.....veel geluk en ik hoop dat je weer snel zwanger mag worden. Groetjes Lilly