Zou het mogelijk kunnen zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vlinder82, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder82

vlinder82 Niet meer actief

Vanmorgen dan opnieuw een test gedaan, ditmaal van de kruidvat.
    Maar een negatieve uitslag. Hier was ik eigenlijk wel vanuit gegaan.

Morgen ga ik wel een afspraak maken met de HA, want snap niet waar de klachten wel vandaan komen.

@Sarahv: Ik hoop voor je dat het bij jouw wel raak is. Ik zelf heb geen stress, dus voor mezelf weet ik dat de klachten daar niet vandaan komen.

2. vlinder82

Heb zojuist een afspraak bij de HA gemaakt. Mag daar over een half uur al zijn. :D

3. vlinder82

Ben bij de HA geweest en die heeft wat onderzoekjes gedaan.

Zoals we zelf denken, denkt zij in eerste instantie ook dat ik niet zwanger ben. Al komen de klachten wel overeen.
    De onderzoekjes die ze deed, kwamen wel overeen waar ik aangaf spierpijn te hebben. Maar hoe dit komt, was een raadsel.

Ze denkt ook niet dat het bijwerkingen zijn van de nuvaring, althans zulke bijwerkingen had ze nog niet van gehoord.

Moet nu gewoon afwachten, netjes de nuvaring door blijven gebruiken. Nemen de klachten toe of gelijk in me 3de reeks nuvaring, dan moet ik terug komen.
    Tot die tijd maar asprientje nemen en een kruik gebruiken. Dat laatste deed ik al.

Oh en op de soort menstruatie die ik had, van het ene uiterste naar andere uiterste, moest ik inprincipe maar vanuit gaan dat dit me nieuwe menstruatie was. Al kwam ook dit niet veel voor.

Zoals gewoonlijk ben ik weer een uitzonderlijk geval.

Deel Deze Pagina