Hi dames! Hier misschien een post voor als je ook wat onzeker bent over je testjes. Ik deed dus vanochtend een action test op 15 dpo. Ik test ook met predictor en deze loopt gewoon mooi op/blijft gelijk. Maat action veel lichter dan 2 dagen ervoor..dus wat deed ik, ik testte nogmaals met mijn tweede urine; zie resultaat. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Maak me niet zo n zorgen maar is dit vreemd?
Er kan weleens een testje bij zitten met wat minder kleurstof. Of je tweede urine was veel geconcentreerder Ik had dit een paar weken geleden ook, maar dan met de Kruidvat 2v5 testjes.
Dit is voor veel vrouwen heel normaal . In je ochtendurine kunnen afvalstoffen zitten waardoor hcg minder snel wordt opgepikt door een test. In je 2e urine zijn die nachtelijke afvalstoffen al weg en is je urine dus "schoner".
Heel normaal hoor. Tenminste bij mij wel. Mijn ochtendurine is vaak heel helder en mijn tweede urine juist meer geconcentreerder. Ik testte altijd met mijn tweede urine. Dat ging beter. gefeliciteerd!
Ik ben daar dus ook achter nu..in de ochtend test ik echt een stuk lichter en in de middag/avond knallers