Wat zien jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door butterfly84, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    He meiden,

Ik heb dinsdag voor het eerst een ovulatietest gedaan en deze was negatief. Ik had wel rekbaar/doorzichtig slijm. Nu heb ik nog een test gedaan (zie foto) en nu zie ik 2 streepjes waarvan 1 licht. Wie weet wat dat betekend? Dat ik dichtbij mijn eisprong zit of dat deze al geweest is? We hebben zondag, dinsdag, woensdag geklust. Zou dat dan genoeg zijn?

Wat een vragen he? Ik zou het wel fijn vinden als mijn eisprong er al is want dat betekend dat alles best snel weer op gang komt na het stoppen met de pil op 31 maart.

Graag jullie reactie

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Die is helaas negatief, voor een positieve ovulatietest moeten de strepen beiden even donker of zelfs donkerder zijn. Ik zou dus nog een paar dagen door testen! Deze streep zegt helaas niets. Je ovulatietest kan zo ineens positief worden. Succes hopelijk vind je snel je ei.

3. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Bedankt voor je reactie wieffie! Maar wat balen, ik dacht echt dat het goed nieuws was vooral omdat hij zo anders is als die van dinsdag... Hij is trouwens nu wel iets donkerder. Maar goed, misschien verbeeld ik dat wel!

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh ik lees dat je pas van de pil bent. Dan kan het ook best nog ff duren voordat je je eisprong hebt. Je lichaam moet meestal eerst ontpillen en kan daardoor wat van slag zijn. Als je echt zekerheid wilt over je eisprong zal je moeten gaan tempen. Alleen als je een blijvende stijging in je temp hebt kun je met zekerheid weten of je je eisprong gehad hebt. Nogmaals succes!

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je hebt dinsdag en donderdag getest?
    Om je eisprong te vinden moet je wel elke dag testen !?

6. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    @wachtende, ja dinsdag en vandaag gestest. Puur uit nieuwsgierigheid. Maar goed om te weten dat je dat dus elke dag moet doen. Leuk dat je zwanger bent joh! Gefeliciteerd!
    @wieffie, ja ik moet mn lijf ook te tijd gunnen om te ontpillen inderdaad.

Thanks voor jullie reacties!

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je LH piek kan dus ook al zijn geweest.
    Misschien dat als je een lange cyclus hebt dat hij nog zal komen hoor. Maar als je uitgaat van een normale cyclus van 28 dagen heb je hem denk ik net gemist.

Heel erg veel succes en bedankt voor de felicitatie !

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zou sowieso niet de testen van Kruidvat gebruiken om de ovulatie te vinden.... Deze test is hoe dan ook negatief, want de teststreep moet minimaal even donker of donkerder zijn dan de controlestreep om positief te zijn.

Liever sensitest of zwangerenkids.nl, want KV ovulatietesten geven bij heel veel vrouwen vals positief.... (zoek maar eens hier op het forum)

Omdat je nog maar net gestopt bent met de pil, kan het best zijn dat je je ei al hebt gehad of dat het nog lang kan duren voor die komt.

Sowieso zou je elke dag om dezelfde tijd (ca. rond het middaguur) met sterke urine moeten testen.

Of je goed geklust hebt kun je pas zeggen als je een positieve zwangerschapstest in handen hebt. Tot die tijd om de dag ff gezellig maken met je mannetje kan je kansen wel vergroten als je je ei nog niet hebt gehad.

Deel Deze Pagina