Hoi lieve meiden... Ik ben hier een tijdje niet geweest omdat ik mezelf telkens voor de gek hield met wat ik hier allemaal las.... nu sinds een werkte ben ik nog nooit zo zeker geweest maar toch in mijn achterhoofd ben ik bang dat ik mezelf weer voor de gek hou, Ik heb heel lang niet goed in MN vel gezeten en ik denk dat het daardoor komt dat we niet zwanger werden... nu gaat het sinds drie jaar eindelijk goed met me... nu heb ik de volgende kwaaltjes: Rond de periode waarbij de innesteling zou moeten plaats vinden ben ik 1 nacht kotsmisselijk geweest maar de volgende ochtend was het weg... sindsdien voel ik dit: Juist geen pijnlijke borsten terwijl ik dat normaal vlak voor menstruatie altijd heb Opgezette buik... dik gevoel en constant steekjes Overal vieze geurtjes Nu had ik eergisteren ineens het over welke de gevoel 100% zeker te zijn en ik kon niet stoppen met glimlachen... terwijl ik nu steeds meest ga twijfelen... Gisteren was MN nod en tot nu toe nog geen rood gesignaleerd.. Ik heb MN vermoedens aan MN vriend kenbaar gemaakt en daar voel ik me zo dom over want nu heb ik ook hem hoop ge gegeven die misschien mis plaatst is... Ik wilde morgen gaan testen maar ik wilde graag weten wat jullie hier over te zeggen hebben buiten dat alleen een test me garantie kan geven! Groetjes Cynthia! Soms vlagen van Misselijkheid bij te snel opstaan. Af en toe rugpijn Verkouden
Ja afgelopen vrijdag... maar die was negatief... nu nog niet ongi en hou veel vocht vast.. weet niet wanneer ik nu het beste kan testen....
Vandaag zou er dan vast al meer duidelijkheid moeten zijn, dus zou nog een testje wagen. Anders even een afspraak maken met de dokter, hoop het zo voor je!
Het zou zo maar eens kunnen! Dus ik zou er toch maar eens een testje tegenaan gooien. Ik hoop het voor je!
Beste Cycy, ik heb je verhaal gelezen! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent! Ik ben zelf nu bijna twee jaar bezig met zwanger worden, dus ik weet hoe het is als het lang duurt.