Goedemorgen, De afgelopen nacht heb ik een hele duidelijke, maar vreemde droom gehad. Ik droomde dat ik was bevallen en dat ik mijn dochter? borstvoeding gaf en en uiteindelijk een schone luier. Enkele dagen terug droomde ik over 2 positieve zwangerschaps-testen! Werd erg in de war wakker. Momenteel zijn wij niet actief bezig met een kinderwens, en ik verwacht morgen mijn periode. Iemand ideeën waar het vandaan kan komen?
Van internet geplukt hoor: Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Misschien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel. Als je droomt dat je bevalt, of een bevalling van dichtbij meemaakt, suggereert dit de geboorte van een nieuw idee. Het vertegenwoordigt tevens nieuw horizonten of een aanstaand evenement. Een meer letterlijke interpretatie van deze droom is dat het verlangen naar (of angsten rondom) de geboorte in je dromen gesymboliseerd wordt. Dromen en visioenen over borstvoeding vertelt je tevredenheid, en een gunstige zakelijke ontwikkeling. Maar ook ontwikkelingen, en groei in een project, wens of droom gaat zich onverwacht goed en vruchtbaar ontwikkelen. Ben je een baby aan het verschonen in je droom, dan geef je liefdevolle aandacht aan je nieuwe project, idee of plan.