Hoi! Ben benieuwd wie er van jullie ovulatietesten heeft gebruikt en dus die maand ook zwanger zijn geworden! Ben zelf nu ook 3 maand met ovulatietesten bezig ,alleen helaas nog niet zwanger! Deze maand weer aan het proberen.... Liefs Es
Ik heb in de tweede ronde (eerste echte ronde na stoppen met de pil) testen gebruik om te kijken of mijn cyclus wel op gang kwam, aangezien ik vroeger een mega slechte syclus had...... Gebruik gemaakt van de twee streepjes.......en zwanger!
Eerste maand dat ik ovutesten gebruikte, wel bevruchting maar ws met innesteling niet goed gegaan. Tweede maand dat ik ze gebruikte zwanger! (maand 6) Je hebt hooguit beter inzicht in wanneer je eisprong is. Veel succes! x Sophie
ik heb die testen 2 manden gebruikt. de eerste maand kon ik geen eisprong vinden en de tweede maand hebben we op de dag van de positieve test geklust. toen was het wel raak
Heb ze gebruikt sinds de 2de ronde, in ronde 6 zwanger(helaas mk met 9 weken), nu ronde 4 na mk en nog steeds niet zwanger. Die testen helpen je alleen je ei op te sporen, meer niet.