Ben zo blij dat we over 2 weken op vakantie gaan. Hebben een mooi vooruitzicht en weten in iedergeval dat we het mooie weer tegemoet gaan. In Nederland is het toch altijd afwachten.
Ik zit lekker op de bank met de zon in de rug te bakken. Heerlijk! Gisteren uitstapje naar Middelburg. Zijn net geen winkel ingelopen voor handschoenen. Man wat was het koud!
Maandag:15/18 graden Dinsdag: 16/19 graden Woensdag: 16/19 graden Donderdag:18/20 graden Vrijdag: 20/22 graden Zaterdag: 20/24 graden Bron: knmi. Het komt eraan!!
Vandaag maakt een hoop goed... Zit al vanaf 14 uur in de tuin met een goed boek! Man even op stap geweest met de kinderen... En omdat ik zo zielig alleen was mezelf maar getrakteerd op een koude witte wijn! Héérlijk...
Wacht maar meiden... het wordt nu snel mooi weer aangezien ik over 18 dagen uitgerekend ben. En ik heb verlof met aansluitend vakantie t/m september dus we zitten de komende maanden goed in het mooie weer. Toen mijn zus 17 jaar geleden van m'n nichtje beviel (in augustus) hebben we uiteindelijk ook een hele hete zomer gehad dus daar ga ik ook gewoon voor.