hier staat hij aan, stond uit maar het was 19graden binnen, vind ik net iets te koud buiten is het nu 9.6graden brr
Gisteren heerlijk genoten van het mooie weer. Flink stuk gefietst met gezin naar een kinderboerderij, Op de terug weg ijsje gegeten. En nu..toch ff verwarming aan gezet net iets te fris 18,5 in huis.
Oh jaa ik zag het weer beriicht op buitenradar en het maakte mijn dag helemaal goed!!! Zit ook te koukleumen hier, raar he pfff.. Hoop zo dat het doorzet allemaal, ik wil wel weer lekker op balkon zitten en Emma ook lekker buiten laten spelen, terwijl ik bruin(rood) wordt van de zon haha!
Tja, vandaag m'n trui weer aan. Gister heerlijk in t shirt. Lastig weer dit. Maar als t goed is vanaf morgen redelijk stabiel lenteweer.
Poe, hier is het ook goed koud... en dat na dat prachtige weer van gisteren... Ik hoop maar op een mooie zomer!
De voorspellingen zijn goed zag ik het op KNMI! EINDELIJK!! Wat is een beetje leuk buitenspeelgoed voor een jongetje van bijna 5 jaar? Kan dan nog een watertafel?
zodra mijn zoon 6,5 de zon ziet vraagt hij al, mag ik met de waterbaan? op school hebben ze hier ook nog een watertafel. denk dat voor je zoon ook best nog wel kan.
En wederom breekt het hier om 18 uur open...vandaag niet zo'n mooie dag geweest zeg! Gelukkig maar dat ik moest werken