wachten op missed abortion, werken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Skippy87, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hey meiden..
    Ik heb een missed abortion, ben nu aan het wachten tot het op gang komt.. volgende week weer een echo en ik wil dan aansturen op een curretage.. ik trek dit wachten slecht..
    Nu ben ik ter afleiding gaan werken, maar zojuist ging het toch niet.. ik merk dat ik emotioneel labiel ben en heb bovendien nu wel lichte krampjes.. ik ben bang dat het daar begint..
    Ik ben nu ziekgemeld, en de reacties op werk waren ook heel begripvol.. maar toch voelt het gek..
    Hoe denken jullie hier over?

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Als het niet gaat.. Niet gaan werken. Naar jezelf luisteren!

Ik ga na het weekend wel weer werken, ook in afwachting , maar bij mij plannen ze de curettage gelukkig in voor aankomende week. Maar als het niet gaat.. Ga ik weer naar huis.

Sterkte meis!!

3. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    He meid!
    Bah wat erg voor je😞 Heb hetzelfde gehad in december
    Maandag 7 december zagen we geen hartactie. Dinsdag bevestigd door de gyn en donderdag gecurreteerd. Die dagen was ik een emotioneel wrak dus zeker niet in staat te werken. Donderdag dus curretage en Zaterdag en zondag wel gewerkt maar merkte dat ik het nog niet volhield en dus iets eerder gestopt. Baas was heel begripvol en was vrij of ik wilde werken of lekker thuis wou blijven...
    Tip: Werken is fijn voor de afleiding maar luister echt naar je gevoel!
    Mijn hoofd wilde heel snel verder en door in het gewone leven maar je gevoel bepaald hoe en hoe snel je het een plekje kan geven.. Luister daar echt naar

Sterkte😘

4. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Heey

Als eerst wil ik je heel veel sterkte wensen. Wij hebben vorige week donderdag te horen gekregen dat het hartje niet eer klopte.
    Ben vanaf toen niet meer gaan werken, ik kreeg ook krampjes en bloedverlies. Afgelopen donderdag curettage gehad.

Ik ben heel blij dat ik thuis ben gebleven. Afleiding is goed maar dan zou ik iets doen wat leuk is en waar je je prettig en veilig voelt.
    Kom voor je eigen op en als je te lang moet wachten probeer te kijken of je wat kan regelen.. ik kon eigenlijk pas volgende week terecht voor curettage gynaecoloog heeft toen wat kunen regelen.

Succes komende tijd

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Sterkte...

Na de "foute boel echo" heb ik mn baas gebeld.
    Haar dochter heeft hetzelfde achter de rug, dus ik kreeg alle begrip. Daarbij komt dat ik met mensen werk en medicatie moet delen en dat vond ikzelf niet verantwoord.
    Ook wil je gewoon niet op werk zijn als het loskomt.

Zeker als ze begrip hebben, doen waarbij je je goed voelt.
    Als je behoefte hebt aan afleiding kun je het altijd nog proberen.
    Ik ben 2 weken "ziek" geweest en was bang dat het overdreven was maar achteraf blij! Lekker in je eigen bubbel en jezelf tijd geven ook om alles te verwerken.

6. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb in 2015 tweemaal een missed abortion gehad. Eerste keer vanaf slecht nieuws tot paar dagen na de curretage thuis gebleven en tweede keer wat langer. Nou was dit ook wel extra zwaar omdat ons zoontje eind 2014 overleden is in de zwanderschap. Sterkte in deze moeilijke tijd!

7. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Dank jullie wel voor de reacties.. ik denk nu ook maar even aan mezelf..

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh meid sterkte
    In aug/sept heb ik ook ma gehad.
    Ik ben meteen thuisgebleven van werk. Vooral voor de angst wat als het daar geburd? Eng idee.
    6 dgn na eerste echo nog echo gehad ter bevestiging, maar zette nog steeds niet door. Had ook krampjes etc.
    2 dgn mocht ik naar zkh daar echo voor hun bevestiging en keuze gemaakt voor tabletten. 2 dagen later kwam alles eruiten heb ik nig 2 dagen wat bloedverlies gehad, en daarna 5 dgn bruin en toen was het klaar. 10 dgn nadat ik alles verloor echo in zkh weer om te Checken of leeg was en 7 dagen daarna negatieve zwangerschaps test. Dus al met al duur de het echt 2/3 weken en als ik moest wachten op de natuur was ik gek geworden.

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik ben pas weer gan werken voor paar uurtjes week nadat ik de pillen had genomen. En toen ik het genieg vond ben ik gegaan. Week later weer volledig gaan werken.

Deel Deze Pagina