Dankjewel. Ik weet dat testen niks hoeven te zeggen perse, maar dit is iig al goed ❤️ Heb wel echt dagelijks best wat buikpijn. Had ik de vorige keren niet. Maarja, ook dat kan erbij horen.
Ik had het wel iets later dan jij maar ik had idd ook buikpijn vroeg in de zwangerschap en toen was ik ook heel bezorgd. Uiteindelijk betekende het niets en ging het na een paar dagen ook weer over. Hopelijk bij jou ook!
Ik probeer mezelf maar wijs te maken dat ie nu gewoon veel beter aan het innestelen en groeien dan de vorige keren haha.
Ja precies. Ik had de laatste terugplaatsing echt nul symptomen de eerste week na de terugplaatsing en ik raakte daar zo van in de stress... maar toen dacht ik aan alle mislukte terugplaatsingen en dat ik toen wel veel symptomen had die dus blijkbaar niets betekenden en ja... ineens was ik zwanger
Zo zie je maar dat het in het begin eigenlijk allemaal niks zegt... Bij mij andersom. Toen had ik amper symptomen, en nu wel. Maar nu gebruik ik natuurlijk ook nog progesteron erbij.
Ja precies. Het zegt echt niks. Ik gebruikte deze ronde 2 soorten progesteron en had tot 2 dagen voor de testdag nergens last van. Het zegt echt helemaal niks
Het enige wat ik nu kan doen is gezond leven, en duimen en hopen met alles wat ik heb. Ik heb er wel al vanaf het begin een heel goed gevoel over ❤️