Oef, die bovenste is prachtig, ik schrok even van je vorige foto Gewoon niet meer testen dus vroeger op de dag
Wat een verschil zeg tussen ochtend en middag! Vlgens mij geeft cb dan in de middag wel 2-3 aan..Perfecte oploop hoor
Ja had spijt dat ik die Cb met die eerdere urine heb gedaan. Heb er nog een maar die doe ik volgende week ofzo.
Aah wat rot voor je zo, die onzekerheid. Ik zie op de ochtendtesten echt een hele duidelijke oploop. Ik snap je onzekerheid over de middagtesten ten opzichte van 16 dpo, ten opzichte van 15 dpo zie ik namelijk wel een duidelijke stijging. Alleen ik denk wel dat je juist in de middag moeilijker kan vergelijken met de vorige dag. Omdat het me ook heel erg afhankelijk lijkt van wat je gegeten en gedronken hebt. Misschien straks nog een keertje testen? Aah duim zo voor je dat het kindje mag blijven plakken!!!
Dankjewel. Zekerheid geeft het toch niet perse maar toch... Testen is iig ièts waar je je nog een beetje aan kan vasthouden...
Dit! En je hebt er geen zak aan allemaal wat ik typ.. maar het kan écht ook gewoon wel goed zitten hoor, hij loopt iig niet af. Maar snap dat je het liefst elke dag knallende oploop ziet Het allerbeste is gewoon even niet testen, maar ik weet zelf ook dat dat soms gewoon niet lukt... en ergens geeft die druk van 'het mag niet' soms ook juist weer meer stress. Enige wat je kunt doen is stom genoeg maar weer afwachten, wat je ook doet het gaat óf goed, óf niet goed aflopen en daar heb je nu 0,0 invloed op.. Succes, sterkte, hou hoop en alles bij elkaar!
Dankjewel. Ik bedacht me net, die sensitest testen testen al vanaf 10miu/ml, dus mss was gisteren de knaller en krijg ik nu het hook-effect?
Ik vind ze allemaal opgelopen behalve die ene opengemaakte met 16 en 17 dpo middag erop niet. Dus ik zie nog geen verontrustend beeld, dat is natuurlijk ook het nadeel van zoveel (verschillende) testen Dat echt knallen dat streep donkerder is dan controlestreep is erg afhankelijk van merk en zie je sws pas vaak vanaf 16-20dpo. Daarna (na 5 weken) heb je mogelijk kans op hookeffect maar dat lijkt me nu nog te vroeg.
Ik stresste vooral om de sensitest van gistermiddag en vanochtend. Maar de testen van sensitest zijn heel gevoelig. Mss daarop eerder het hook-effect?
Ik denk ook nog niet het hookeffect maar mogelijk iets verschil door je vochtinname. Als alles een paar dagen op rij terugloopt dan zou ik me zorgen maken maar voor nu ziet het er echt nog goed uit. Soms is een bepaalde test ook gewoon net wat anders qua kleurintensiteit. Onderin lijkt de sensitest (17 dpo middag) ook wat donkerder maar de hele lijn kleurt niet volledig mee/is wat minder dik. Zie je dat ook?
Ik zie het idd nu je het zegt. Alsof bij die sensitest 's middags niet de hele lijn kleurt idd. Ik dacht automatisch dat dat betekende dat ie lichter was maar mss was het gewoon een iets mindere kwaliteit test. Als ik de sensitesten van gisterochtend en vanochtend vergelijk zie ik wel oploop. En tussen 15dpo en vandaag ook. De donkere sensitest van gisteren heeft idd 2 mooie rechte, gelijke strepen.
Waarom? Vandaag is beduidend donkerder dan de testen van gisteren Ik zou echt stoppen. Je maakt jezelf gek zo. (En dit bedoel ik met alle liefde van de wereld).
Ik weet dat je het alleen maar met alle liefde bedoeld ❤️ En je hebt gelijk. Ik moet vertrouwen op mijn lichaam. Morgen ga ik het zkh bellen voor de eerste echo.