zou het nog lang duren?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door soraiia, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soraiia

soraiia Lid

19 okt 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundigen,

vorig jaar kreeg ik te horen dat oma kanker had, toen we haar een aantal maanden later vertelde dat ik zwanger was had ze iets om voor te vechten, haar eerste achterkleinkind is erg speciaal.
    De ziekte is uitgezaaid door haar hele lichaam en nu in de laatste weken van mijn zwangeschap lijkt ze het niet te halen, toch vecht ze ervoor ondanks dat ze geen voeding en vocht meer krijgt.
    Momenteel ben ik 37,5 weken zwanger en gisteren ben ik bij mijn vk geweest en ik heb haar het verhaal uitgelegd.
    Ze zei dat ze me tegemoet wou komen als ik 2 cm ontsluiting zou hebben zodat oma die kleine toch nog kan zien.
    Helaas, 2cm ontsluiting zat er niet in maar wel zei ze dat mijn baarmoedermond half open is.
    Hebben jullie dan enig idee hoe lang het nog ongeveer zou kunnen duren tot ik wel 2 cm ontsluiting zou kunnen krijgen?
    Alvast bedankt!

Liefs Soraya

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Soraya,

ik kan dat helaas niet voorspellen. Het kan snel gaan maar evengoed nog 4 weken duren.
    Je kunt vragen of ze de volgende controle nog eens kan voelen en wil strippen.

Mirjam

Deel Deze Pagina