Ik ben niet heel bekend in rotterdam, terwijl ik er redelijk dichtbij woon. Maar meer dan hotel new york, het erasmus en sophia ziekenhuis en een paar winkels in het centrum gaat het niet worden... En nou hebben mijn vriendin en ik besloten om eens lekker te gaan lunchen in rotterdam We gaan met openbaar vervoer, dus daar moet het goed mee te bereiken zijn (metro/ randstadrail). Wie geeft ons een leuke lunchtip?! Niet te duur...wel gezellig
De bazar in de Witte de Wit straat blijft bij mij favoriet! Lekker eten, niet te duur, super leuke zaak! Algemene informatie
Picknick Rotterdam | Picknick Rotterdam picknick, lekker, leuk en gezellig en niet duur. Zit achter de blaak Vlaamsch Broodhuys mobile vlaamschbroodhuys, erg lekker! Allemaal soorten boterhammen en broodjes, zit op de meent en de nieuwe binnenweg. Ten to Three Cafe and Bakery ten to three bakkery, heeft wel veel zoetigheid maar erg lekker en enorm leuk ingericht.
O en mocht je wat verder willen reizen (je kan er ook heen lopen) dan is dit echt een aanrader. Lof der Zoetheid | ontbijt | lunch | zoete zaken lof der zoetheid heeft enorm lekkere lunchgerechten, een enorm goede high tea. Zit op noordplein
Ten to Ten, net nieuw geopend maar hartstikke leuk en heerlijk eten. Vapiano, hmmm jammie lekkere pasta's of pizza's/vers gemaakt allebij. VIP ook lekker eten.