Zou het nou toch zo zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kibbetje, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbetje

Kibbetje Lid

28 aug 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    Voedingsassistent
    In het kort mijn verhaal.
    Ben al wat ouder heb 3 Kids en een sterretje.
    In mei mijn sterilisatie ongedaan laten maken.
    12 augustus laatste x ongesteld geweest.. Eisprong gevoeld, uiteraard sex gehad hihi. Nu afgelopen zondag ongesteld geworden (cyclus dag 30) met heel veel zwangerschap kwalen. Nu vandaag is mijn ongesteldheid weg gewoon niks meer maar wel de kwalen nog. Vorige week negatief getest,mss te vroeg..zou dit een innesteling geweest kunnen zijn?
    Een menstruatie van 2 dagen is nieuw voor mij..

2. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Als je een test doet weet je meer en als hij negatief is test je over paar dagen nog een x om te kijken of anders bloedprikken op hcg?

3. Kibbetje

Kibbetje Lid

28 aug 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    Voedingsassistent
    Maar vorige week twee testen gedaan en negatief,dus beetje huiverig voor weer een teleurstelling..maar het zal toch moeten als ik duidelijkheid wil. Klopt.

4. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Misschien dat je cyclus nog wat van slag is hier ook wel eens een menstruatie gehad van 3 dagen en niet zwanger. En als je het zeker wil weten zou ik toch nog eens een test wagen

5. Kibbetje

Kibbetje Lid

28 aug 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    Voedingsassistent
    Mijn cyclus is vanaf de operatie netjes tussen de 28 en 30 dagen.. Ga morgenvroeg testen!

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Je menstruatie kan een keertje korter zijn, hoeft niks te betekenen. Symptomen zeggen helaas helemaal niks over een mogelijke zwangerschap. Zelf denk ik dat dit je menstruatie was, ook omdat een innestellingsbloeding heel zeldzaam is. Je kunt nog een test wagen, voor de zekerheid.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.024
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk ook dat je gewoon ongi bent geworden en dat deze korter was dan normaal.
    Dat heb ik ook wel eens gehad... dan was het een dag weg om daarna weer te komen ;)

Het zou wel extreem toevallig zijn als je precies op je nod de innesteling hebt.
    Stel nou dat het wel een innesteling was dan zou je dat vandaag al op een test moeten zien.
    Dus als je denkt zwanger te zijn, zou je toch echt moeten testen.
    Geeft de test negatief aan dan zal je eraan moeten geloven dat je echt niet zwanger bent.

(Ps na 3 mnd hoeft je cyclus niet al stipt te zijn. Hij kan zomaar ineens afwijken in lengte of heftigheid bloedverlies ;)).

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zoals gezegd kan je cyclus idd schommelen.
    Hier is normaal 24-26 dagen maar ook wel eens 21 en 29 meegemaakt.

Deel Deze Pagina