Gister was mijn nod. Ik heb maandagavond een test gedaan en daarop zag je een lichte (maar wel duidelijke) streep. Ik heb de ochtend erna nog een test gedaan om te kijken of hij donkerder werd maar hij was juist lichter. Vanmorgen nogmaals getest en nu was het streepje nog lichter. Ik maak me erg veel zorgen of het nu wel goed zit De 1e 2 testen waren early testen van de action. De laatste test was een normale test van de action.
Hoe zeker ben je er van dat je eisprong al is geweest? Hoeveel pilloze cycli heb je gehad en waren de lengtes gelijk? Heb je een foto van je testen?
Ik weet zeker dat mijn eisprong gister 2 weken geleden was. Ik heb pcos en gebruik puregon en pregnyl. Dmv controle echo's weet ik precies wanneer mijn eisprong is.
Wanneer heb je de pregnyl gezet? En hoveel eh waren dat? Als ik het zo lees dan zou het of nog pregnyl kunnen zijn of een biochemische zwangerschap.
De gyn zei gister dat de pregnyl na 10 dagen uit je urine is en het is langer dan 10 dagen geleden. Ik ben zelf ook bang dat het een biochemische zwangerschap is
Dat klopt niet wat je gyn zegt. Bij mij testte ik ook nog licht posi op dag 14 na de pregnyl en werd ik op dag 15 ongi. Dag 15 niet meer getest maar ik verwacht dat er toen ook nog wel een streep had gestaan.
Jeetje dat is balen. Ik moet het gewoon even afwachten dus. Ik heb alleen altijd korte luteale fases van ongeveer 11 of 12 dagen dus dan zou die nu ineens langer zijn. Maarja bij pcos kan het altijd zomaar veranderen.