Wanneer zou mijn eisprong zijn ongeveer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Caroline80, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben in december gestopt met de pil omdat we graag een tweede kindje willen.

Nou was ik na het stoppen van de pil na 30 dagen ongesteld. Althans, ik weet niet helemaal zeker of het ongesteld was, want het was maar 1,5 dag, terwijl ik normaal altijd wel een dag 5 ongesteld ben. De tweede maand was het na 26 dagen, wel ongeveer 5. Afgelopen maand was het 30 dagen, ook ongeveer een dag of vijf.

Nu is eigenlijk mijn vraag wanneer jullie denken dat ik het meest vruchtbaar ben. Ik heb op verschillende sites gekeken, maar deze geven allemaal iets anders aan??? Wat mij ook opvalt is dat de sites zeggen dat je eisprong altijd precies 14 dagen voor je menstruatie is, maar als je internet dan laat bereken naar je meest vruchtbare dag, geeft de site aan al iets eerder dan 14 dagen? Wat denken jullie?

Groetjes Carola

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

het is bij elke vrouw verschillend hoeveel dagen er tussen de eisprong en de nod zitten maar achteraf zie je vaak dat de menstruatie 14 dagen na de eisprong komt. (dit is niet altijd hoor!)

als je cyclus 26-30 dagen is zou je eisprong tussen dag 12 en 16 kunnen vallen. Het vervelende is alleen dat ook dit niet altijd zo is ;)
    haha lekker antwoord he..je hebt er nog niet veel aan;)

Ik heb een vrij regelmatige cyclus en de ene maand was mijn eisprong op dag 14 maar de laatste maand was die pas op dag 18.
    Bij mij is het trouwens vaak wel zo dat ook al is mijn cyclus korter ik wel rond dag 15/16 mijn eisprong heb gehad.

Deel Deze Pagina