Hoi allemaal, Ik ben vandaag 41 weken zwanger. Vanmorgen vroeg voelde ik wat "lopen" en ben gauw naar de wc gegaan. Ik denk dat ik ca. 1/4 kopje helder vocht ben verloren met een heel klein beetje bloed. Vervolgens weer naar bed gegaan en in anderhalf uur tijd 3x het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden. Dat trok gauw weer weg, ben weer in slaap gevallen en vervolgens gebeurt er niets ! Was dit nou vruchtwater? Ik vind het zo weinig. Hebben jullie hier ervaring mee? Als dat zo is, dan zou de bevalling binnen een dag op gang moeten komen. Groetjes Emma
Als ik het zo lees denk ik idd dat er een kerstkindje aankomt Maar je zou de verloskundige kunnen bellen dat zij kan controleren of het vruchtwater is wat je verliest. Veel suc6!
Denk 't haast wel, want ik ben vanmiddag een beetje gaan vloeien (rond 15.00 uur) en heb nu het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Beetje zeurderige rug- en buikpijn (continue). Niet het idee van weëen zoals een golf zoals veel mensen schrijven. Ben benieuwd, ik wacht gewoon maar af wat er gaat gebeuren. Groetjes Emma
Als t goed is kan t gaan beginnen dan bijna... ik wil ook zo graag! me vriendin is net bevallen n week geleden en de andere vriendin van me die kan elk moment bevallen die verloor ook sinds gister beetjes.. en dat zou nu ongeveer moeten beginnen als ik iedereen zo hoor.. pff kan niet wachten tot mijn moment er is
Nou, meiden, ik ga nog gewoon slapen hoor. Af en toe wat krampen maar dat stelt echt niets voor. Hopelijk komt het vannacht op gang anders moet ik de vk bellen want dan zijn er 24 uur verstreken. Groetjes Emma
Hoi! Ik ben er weer, mét baby ! Het is een jongen en hij heet Willem. De bevalling vond ik niet leuk. Ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis belandt. De ontsluiting vorderde totaal niet. Na 8 uur flinke weëen weggepuft te hebben zat ik nog maar op 3 cm en dat ging niet verder. In het ziekenhuis weëenopwekkers gehad (gelukkig met ruggenprik erbij). En toen nog vorderde het met 1 cm per 2 uur (zucht). 's Nachts om half 4 begon het en tweede kerstdag lag ik dus in het ziekenhuis vanaf ongeveer 12 uur 's middags. Vervolgens kwam de baby pas om 00.54 uur 's nachts. Pfffff. Een hele toestand en ik ben echt doodmoe. Het ergste vond ik de druk op mijn darmen die de baby teweeg brengt bij de weëen en het staan van het hoofdje. Dat vond ik echt het ergste. Dat brandt zo vreselijk ! Daarna nog mega veel hechtingen dus ik kan amper zitten en ook dat brandt zo. Maar het cadeautje is zó groot. Ik ben helemaal verliefd en dolgelukkig. Groetjes Emma
Gefeliciteerd met je zoontje WILLEM! Hopelijk herstel je snel. Dat hij uiteindelijk op de 27e kwam om 0.54 uur is je eigen schuld want jij wilde toch perse geen kerstkindje
Van harte gefeliciteerd meid! Ga maar lekker genieten van je zoon... En laat je lekker verwennen de komende dagen, weken.. dat gaat wel lukken neem ik aan !
Gefeliciteeeeeeerd! ow wat super, jammer dat je bevalling zo moeizaam ging, maar idd het geen je er voor terug krijgt is natuurlijk inmens, nogmaals gefeliciteerd!