die onzekerheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door little angel, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Hallo,
    20 februari heb ik een miskraam gehad op 5weken en 2dagen.
    Mijn cyclus daarvoor was 28 - 30 - 29 dus hou ik het op het gemiddelde van 29 dagen. Nu de eerste maand na mijn miskraam is het afwachten hoe alles zal verlopen en de cyclus. Als ik reken op 29 dagen dan ben ik nu 3 dagen overtijd. Vrijdagmorgen heb ik een test gedaan en helaas is hij negatief.
    Nu zijn er mijn :evil: nog niet doorgekomen. Normaal heb ik altijd hoofdpijn voor mijn :evil: en krijg ik ook gevoelige tepels. Nu niets.
    Het enige wat ik wel gehad heb is tussen mijn ei en innestelling is toen we de liefde bedreven enorme pijn tegen mijn baarmoeder toen hij diep ging.
    Vandaag heb ik zo het gevoel dat ik moet plassen hoewel ik nog maar net gegaan ben en zo in fases hoofdpijn en ongigevoel maar net niet hevig genoeg zoals ik mijn :evil: zou krijgen. Mijn borsten voelen vandaag ook zwaarder aan tijdens het stappen (zoals mijn vorige zwangerschap) en wat pijn in de borsten. Heb dit weekend enorm veel geslapen, zo wat verkoudheidachtig, wat snotterig, voel me enorm happy maar ook toen we dit weekend naar een opening gingen werd ik snel jaloers (wat heel zelden gebeurd bij me). Ik weet totaal niet meer wat ik moet denken.
    Wat denken jullie? Wanneer zouden jullie nog eens testen?
    Grtz
    little angel

2. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hoi,

ja ik vind het wel op een zwangerschap lijken maar het kan ook gewoon zijn dat je hormonen in de war zijn.
    Na een miskraam is het heel normaal dat je cyclus niet meteen weer is zoals het was.
    Er staat altijd bij testjes dat je na 3 dagen nog een keer kan testen bij een negatief resultaat, ik zou zelf nog een weekje wachten.

Groetjes

Deel Deze Pagina