Zo af en toe een steekje dat ken ik wel. Maar vandaag heb ik echt veeeel steken. Ook steeds op dezelfde plek links van de baarmoeder. Ik ben best druk geweest vanmorgen, kan het daarvan komen? Wordt er best wel onzeker door eigenlijk. Ik ken dit ook niet in deze mate van de andere zwangerschappen.
Wat vervelend! Ik heb sinds vandaag ook steken links van de baarmoeder (voor mijn kant uit gezien). Gelukkig duurt het maar kort, want doet soms best even pijn. Ik vraag me ook af wat dit is en waar het van komt. Sorry kan je niet verder helpen...
ik had dit in mijn zwangerschap ook. Al heel vroeg in zwagerschap vooral als ik druk bezig was geweest. Verloskundige zei dat dit toch al bandenpijn is. Heeft ook de hele zwangerschap geduurd.
Ik heb ook soms steken, links en rechts. Ik merk dit vooral als ik drukken geweest met bijvoorbeeld huishouden of tillen of boodschappen doen.
Ik heb rond die weken ook veel steken gehad op 1 plek, idd links of rechts onderin me buik. Verloskundige zei dag t oprekken van je baarmoeder is. Dit gaat wel over hoor. Alleen later in de zwangerschap ga je ook bandenpijn voelen, zijn ook gemene steken en dan voel je ook duidelijk dat het "rekt".
Ik had dat ook zo vroeg in de zwangerschap. Zou groei van baarmoeder kunnen zijn of bandenpijn. Als je het niet vertrouwd gewoon VK bellen.